Gjest Gutt Skrevet 10. januar 2011 #1 Skrevet 10. januar 2011 Blir dere jenter kåte og våte av at mannen din spruter sæden sin i munnen ,ansiket eller puppen dine? Eller gjør du det kun for å tilfredstille mannens grisne ønsker?
Gjest Katten. Skrevet 10. januar 2011 #2 Skrevet 10. januar 2011 Blir dere jenter kåte og våte av at mannen din spruter sæden sin i munnen ,ansiket eller puppen dine? Eller gjør du det kun for å tilfredstille mannens grisne ønsker? Som det meste innen seksualitet, er dette individuelt.
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2011 #3 Skrevet 10. januar 2011 JA! Det tenner meg veldig å se mannen nyte at jeg tar hånd om ham.
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2011 #4 Skrevet 10. januar 2011 Jeg elsker at han runker å spruter det på puppene mine! Varm og deilig følese
Gjest Raindrops Skrevet 10. januar 2011 #5 Skrevet 10. januar 2011 Jeg blir tent av at han er tent, dessuten liker jeg å føle meg litt skitten, og det gjør jeg når han spruter over hele meg Det er også digg å se at han kommer. 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2011 #6 Skrevet 10. januar 2011 Jeg synes det er ekkelt. Så mye som jeg elsker ham og vil at han skal ha det godt, så foretrekker jeg at vi minimerer griset.
Gjest birry93 Skrevet 10. januar 2011 #8 Skrevet 10. januar 2011 At han spruter på puppene mine, eller på magen, er helt greit. Spruter han i munnen, kommer det ut igjen, men spruter han i ansiktet på meg, da slår jeg ham hardt i ansiktet tilbake. Gutten har fått klar beskjed.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå