Fantomina Skrevet 10. januar 2011 #1 Skrevet 10. januar 2011 (endret) . Endret 29. oktober 2015 av Fantomina
ninuska_ Skrevet 10. januar 2011 #2 Skrevet 10. januar 2011 (endret) Det er en oversikt på universitetet så vidt jeg vet. Har ikke funnet noen oversikt på nettet. Det er flere lesesaler under trappa til biblioteket. Også helt på nederste plan i det bygget, bygg 6B. Ellers er det små lesesaler gjemt litt rundt omkring ved flere av de ulike instituttene, som f.eks ved sosialantropologisk institutt, psykologisk institutt osv. Jeg vil anbefale lesesalen i den nye delen på biblioteket, altså til venstre ved inngangen, rett over broen. Der er det veldig stille, god luft og veldig fin utsikt. Endret 10. januar 2011 av ninuska_
Fantomina Skrevet 11. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 11. januar 2011 (endret) . Endret 29. oktober 2015 av Fantomina
Gjest Rampunge Skrevet 16. januar 2011 #4 Skrevet 16. januar 2011 Hvorfor ikke bare spørre noen medstudenter? Det er ikke flaut å ikke vite om alle lesesalene på Dragvoll. Jeg husker selv når jeg hang med venner på Dragvoll, så ble jeg alltid introdusert for en ny datasal i en del av bygget som jeg aldri hadde vært i før. Alle har sin favoritt. Letingen stopper vel når du finner den rette:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå