AnonymBruker Skrevet 10. januar 2011 #1 Skrevet 10. januar 2011 eh.. ja.. er det større sjanse for å bli gravid dess lengre sæden oppholder seg i skjeden etter samleie? Jeg pleier alltid å gå på do rett etter samleie for å få det ut igjen...
Sequax Skrevet 10. januar 2011 #2 Skrevet 10. januar 2011 Én sprut skal jo være nok, men da jeg var midt i prøvinga lå jeg og slappa av litt i senga etterpå for å "støtte" sæden!
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2011 #3 Skrevet 10. januar 2011 Jeg pleier å gå på do 5-10 min etterpå, og det var tydeligvis "lenge nok", det (ble gravid).
Lilywhite Skrevet 10. januar 2011 #4 Skrevet 10. januar 2011 Det er mange som velger å ligge i sengen litt for å "hjelpe" sæden som Sequax sier, men jeg har lest flere steder at dette egentlig bare er tull og ikke nødvendig... Så vet ikke hva jeg skal tro, men det skader sikkert ikke å gjøre det altså Med mindre man sliter med UVI da selvfølgelig...
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2011 #5 Skrevet 10. januar 2011 De svømmer fort, så om du går på do rett etter eller om du lar de være oppi der til neste morgen har ingen betydning. Selv har vi ikke brukt prevensjon på over 1 år. _Prøver_ ikke å bli gravid, men dersom det skjer så er det bare koselig Ofte jeg ikke går på do og "tømmer meg" før neste morgen, og jeg har ennå ikke blitt gravid
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2011 #6 Skrevet 10. januar 2011 Det er mye tullete myter ute og går.... Trenger sæden "hjelp" til å svømme, vel da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå