Pernille1991 Skrevet 10. januar 2011 #1 Skrevet 10. januar 2011 Hvilke probiotika piller/kapsler bør jeg kjøpe om jeg vil ha de beste?
bergans Skrevet 10. januar 2011 #2 Skrevet 10. januar 2011 De beste forholdene for tarmbakterier skaper du ved å gi dem riktig mat hele livet. Godt med fiber er viktig (linser, bønner, fullkornsprodukter, grov bakst, nøtter, tørka frukt etc) samt masse frukt og grønt og bær. Utover det så kan du supplere med et glass biola om dagen, eller andre syrnede melkeprodukter. Hvis du er laktoseintolerant eller har melkeallergi så finnes det multivitamintabletter med probiotika. Nå kan du få kjøpt produkter som activia, actimel og yakult i butikker med godt utvalg, men det er ikke så mye som skiller dem fra kvarandre. Når det er sagt så liker jeg veldig godt smaken på activia sin ferskenyoghurt, og at det er nam å spise skader ikke
Pernille1991 Skrevet 10. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 10. januar 2011 takk for svar. men er det noen som vet om noen piller som er bedre enn andre?
Supraspinatus Skrevet 10. januar 2011 #4 Skrevet 10. januar 2011 takk for svar. men er det noen som vet om noen piller som er bedre enn andre? Jeg har hørt at de som selges på helsekost er bedre enn dem som selges på apotek. Har ingen erfaringer selv. Hva med å spørre dem på helsekostforretningen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå