Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, hvor får jeg kjøpt linser på nett?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

www.shopping4net.com/no/kontaktlinserr.htm

Skrevet

Lensway.

Norskt,godt og rask levering.

Skrevet

minelinser.no og lensway =)

Skrevet

yourlenses.no har det billigste jeg har funnet til nå.

• Liker 1
Skrevet

Har best og billigst erfaring med shopping4net på den typen linser jeg bruker. Er lurt å sjekke litt rundt før du bestiller typen du bruker.

Skrevet

Bruker også Lensway. ELSKET seklart.no, men nettsidene er så proppfulle av virus nå at det er håpløst. :(

Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Kjøper linser fra NordicLenses.

Rask leveranse, god service, gode priser. Pålitelig leverandør (har brukt dem i 6 år).

Anbefales :)

Endret av Lille-pus
Skrevet

Bruker også Lensway. ELSKET seklart.no, men nettsidene er så proppfulle av virus nå at det er håpløst. :(

Har du meldt i frå til han som driver den?

Skrevet

Jeg har også brukt http://www.shopping4net.com/ -de sender fra Sverige, og pakker linsene i pakker med verdi under 200kr, så det ikke blir ekstra kostnader til tollbehandling og moms.

Skrevet

Jeg bruker lensway og er fornøyd med dem :)

Skrevet

Har du meldt i frå til han som driver den?

Kom meg aldri så langt, går ikke innom nettsiden deres igjen (herlig nettside, veldig rimelig og fabelaktig service, men siden er så fullstappa av virus at jeg ikke orker..). Hvis noen har en mailadresse er det nå bare å sende en liten mail?

Skrevet

Kom meg aldri så langt, går ikke innom nettsiden deres igjen (herlig nettside, veldig rimelig og fabelaktig service, men siden er så fullstappa av virus at jeg ikke orker..). Hvis noen har en mailadresse er det nå bare å sende en liten mail?

Prøv admin@domenenavnet og postmaster@domenenavnet. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...