AnonymBruker Skrevet 10. januar 2011 #1 Skrevet 10. januar 2011 Jeg tenker masse på dette med barn. Noen ganger kunne jeg tenke meg å få en liten krabat, mens andre ganger er jeg glad for at jeg ikke har det enorme ansvaret. For det er et enormt ansvar selv om man er to stykker om det! Men jeg er litt der at dersom jeg hadde blitt gravid uplanlagt så hadde jeg beholdt det. Så til dere andre inne her som har vært usikre, hva valgte du til slutt og hvorfor valgte du det? Var det et vanskelig valg og er valget til å leve med? Jeg opplever det som livets viktigste valg.
Eidi_81 Skrevet 10. januar 2011 #2 Skrevet 10. januar 2011 Jeg er så enig med deg. Vanskelig altså. Men så er det samtidig et tidsaspekt (hvis jeg skal ha barn vil jeg ikke være for gammel heller, er 30 nå), så mannen min og jeg har blitt enige om å slutte å "ikke prøve", dvs slutte med prevansjon og se hva naturen bringer. Det er jo ikke sikkert vi kan få barn. Men ett par graviditetstester (som var negative) har gjort at vi begge har fått kjenne litt på følelsen og kjent at vi kunne blitt glade hvis den var positiv. Dette ble litt rotete, men greia er jo at ikke alle vet med sikkerhet at de vil bli foreldre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå