Gjest Anonymous Skrevet 20. oktober 2003 #1 Del Skrevet 20. oktober 2003 Dere som har hannhund og tispe i samme husholdning. Hvordan gjør dere egentlig under løpetid? Stakkars hanhund,holder på å gå på veggene. Holder dem adskilt selvfølgelig,men han vet hvor hun er hen. tips? :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 20. oktober 2003 #2 Del Skrevet 20. oktober 2003 Har opplevd det, og det eneste tipset jeg har er å holde ut! Dersom du ikke har mulighet til å sette bort hunden en av hundene en periode er det vel bare å bite tennene sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
14062003 Skrevet 20. oktober 2003 #3 Del Skrevet 20. oktober 2003 Jeg satte bort hannhunden de ukene tispa hadde løpetid. Det var det beste for alle parter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agnes Skrevet 20. oktober 2003 #4 Del Skrevet 20. oktober 2003 Sitter han og uuuler hele tiden også? Du har ikke opplevd en desp hannhund i samme hus som løpsk tispe før det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nessi Skrevet 21. oktober 2003 #5 Del Skrevet 21. oktober 2003 Jeg pleide å sette bort hannhunden hos foreldra mine. Orka ikke ha dem i samme hus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. oktober 2003 #6 Del Skrevet 21. oktober 2003 Tør ikke tenke på en tispe med løpetid i samme hus som hunden min, han er uutholdelig når tispene 200 meter fra oss har løpetid. Han vandrer rundt og klynker 24 timer i døgnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. oktober 2003 #7 Del Skrevet 23. oktober 2003 takker for svar. Holder pusten litt til så er det over for denne gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaToya Skrevet 27. oktober 2003 #8 Del Skrevet 27. oktober 2003 Hei. Løpetid er slitsomt når man har en av hvert kjønn. Jeg setter bort hannhunden til foreldrene mine, han er helt håpløs. Han piper. piper og piper. Selv en stund etter LT holder han på sånn ( luker sikkert i huset ) Så hold ut - trøsten er jo at det kun er for noen uker.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå