Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Slik håret mitt er nå har det en mørk brun farge (farget hos frisør). Originalt har jeg en mørk blond farge på håret mitt. Hvordan vil prosessen være om jeg skal farge håret mitt til en lys blond farge? Hva vil prisen på noe slikt være hos en frisørsalong?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slik håret mitt er nå har det en mørk brun farge (farget hos frisør). Originalt har jeg en mørk blond farge på håret mitt. Hvordan vil prosessen være om jeg skal farge håret mitt til en lys blond farge? Hva vil prisen på noe slikt være hos en frisørsalong?

Det er alltid best å gjøre dette hos frisører selvom det er dyrere enn å gjøre det selv. Men tenk på resultatet. Pris kommer vel annpå fra salong til salong, men når jeg farget det fra blondt til brunt så var det veldig mye farge som måtte til. Tilsette rødt, for at det ikke skulle bli grønt osv. Men det kostet meg "bare" 1450 :) Jeg synes det var verdt det :)

Skrevet

Hvis du skal gå fra mørk-lys så bør du starte med å ta striper også etterhvert farge håret med den fargen du ønsker. Dette bør du gjøre hos en frisør sefføllgelig. Det var det jeg gjorde da jeg skulle gå fra mørk brun til mørk blond:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...