Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sender du julekort til hele familien?

Jeg gjør det og lurer samtidig på om noen har noen søte små juledikt som man kan skrive på.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei!

De jeg bryr meg om, tar jeg en telefon til, eller er sammen med dem i jula. De andre får sikkert julekort fra noen andre.

Skrevet

Sender julekort til slekt og venner, men ikke selve familien :). Har dessverre ingen juledikt, men vet at de bøker om det på biblioteket. Selv har jeg brukt noen søte Ole Brumm-sitat om julen i noen julebrev for noen år tilbake, men husker dem dessverre ikke nå.

Skrevet

Jeg prøver å sende julekort til alle kjente hver jul, fordi det er så koselig å få det selv!

Den hyggeligste lille setningen jeg har fått i et julekort lyder slik:

"May your christmas be filled with everything and everyone you love!"

Ikke akuratt dikt men... Si i fra om noen klarer å oversette slik at det høres like koselig ut på norsk (jeg oversetter så klumsete).

Skrevet

Ja, jeg sender til hele familien + vennene våre. Synes det er kjempekoelig både å sende og å få julekort, så det akter jeg å fortsette med også!

Skrevet
Ja' date=' jeg sender til hele familien + vennene våre. Synes det er kjempekoelig både å sende og å få julekort, så det akter jeg å fortsette med også![/quote']

:enig_animasjon: Jeg også!

Skrevet

Skal sende julekort i år tenker jeg, har ikke gjort det før men nå har vi en liten herlig voffse som vi kan kle på nisselue :) Hihi.... tror ikke cappomannen syns det er like morsomt. men men..

Skrevet

:D Sender julekort.Det er så koselig å få.

Klemmer fra La Guapa :nisse:

Skrevet

Tror jeg skal sende noen kort. Har store planer hvert år, men det har aldri blitt. I år skal jeg være flink. Håper jeg.

:nisse:

Skrevet

I år kjøper eg julekort-pakke frå Panduro, og skal sende kort til familie og venner. Så får vi håpe på at eg får nokon attende også... :)

Gjest Anonymous
Skrevet

tenkte selvå lage noen fine personlig ejulekort i år.. leste da at noen skrev på dikt, lager dere diktene selv( det kan jeg bare drømme om) eller finner dere noen koslige dikt på nettet eller noeslikt? ev hvor?

Skrevet

Jeg pleier å sende julekort ja, ikke like flink hvert år. Men strort sett hvert år sender jeg ut :) Men har ingen dikt til deg dessverre.

Skrevet

Jeg har trappet ned hvert eneste år. Jeg får aldri julekort fra noen, og da er det ikke alltid gøy å sende heller... Ikke at man sender for å få, men når man hverken får kort tilbake, eller at kortet blir nevnt med et eneste ord, da gidder jeg ikke lengre.....

Skrevet
Ja, jeg sender til hele familien + vennene våre.  Synes det er kjempekoelig både å sende og å få julekort, så det akter jeg å fortsette med også!

Samme her! :hoppe:

Skrevet

Jeg liker å skrive julekort. Syns det er en hyggelig skikk. Forventer ikke å få svar tilbake. Hadde jeg fått det hadde jeg blitt glad. Men syns det er koselig for meg selv å skrive julekort. For å vise at jeg setter pris på venner og familie.

Skrevet

Vi sender julekort til familie og venner. I år blir det hjemmelagede (av meg).

Skrevet
Jeg liker å skrive julekort. Syns det er en hyggelig skikk. Forventer ikke å få svar tilbake. Hadde jeg fått det hadde jeg blitt glad. Men syns det er koselig for meg selv å skrive julekort. For å vise at jeg setter pris på venner og familie.

:enig:

Og her er det den hjemmelagde varianten som gjelder, jeg koser meg med klipping/liming!

Skrevet

Jeg prøver å spørre her i stedet!!!!

vet dere om det er noe sted å få kjøpt litt spesielle julekort??

Kanskje litt gammle og spesielle?

:-?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...