sørgekåpen Skrevet 20. oktober 2003 #1 Skrevet 20. oktober 2003 Sender du julekort til hele familien? Jeg gjør det og lurer samtidig på om noen har noen søte små juledikt som man kan skrive på.
Maxine Grey Skrevet 20. oktober 2003 #2 Skrevet 20. oktober 2003 Nei! De jeg bryr meg om, tar jeg en telefon til, eller er sammen med dem i jula. De andre får sikkert julekort fra noen andre.
ringblomst Skrevet 21. oktober 2003 #3 Skrevet 21. oktober 2003 Sender julekort til slekt og venner, men ikke selve familien . Har dessverre ingen juledikt, men vet at de bøker om det på biblioteket. Selv har jeg brukt noen søte Ole Brumm-sitat om julen i noen julebrev for noen år tilbake, men husker dem dessverre ikke nå.
Drew Skrevet 21. oktober 2003 #4 Skrevet 21. oktober 2003 Jeg prøver å sende julekort til alle kjente hver jul, fordi det er så koselig å få det selv! Den hyggeligste lille setningen jeg har fått i et julekort lyder slik: "May your christmas be filled with everything and everyone you love!" Ikke akuratt dikt men... Si i fra om noen klarer å oversette slik at det høres like koselig ut på norsk (jeg oversetter så klumsete).
Tjorven Skrevet 22. oktober 2003 #5 Skrevet 22. oktober 2003 Ja, jeg sender til hele familien + vennene våre. Synes det er kjempekoelig både å sende og å få julekort, så det akter jeg å fortsette med også!
April Skrevet 22. oktober 2003 #6 Skrevet 22. oktober 2003 Ja' date=' jeg sender til hele familien + vennene våre. Synes det er kjempekoelig både å sende og å få julekort, så det akter jeg å fortsette med også![/quote'] :enig_animasjon: Jeg også!
cappocino Skrevet 22. oktober 2003 #7 Skrevet 22. oktober 2003 Skal sende julekort i år tenker jeg, har ikke gjort det før men nå har vi en liten herlig voffse som vi kan kle på nisselue Hihi.... tror ikke cappomannen syns det er like morsomt. men men..
La Guapa Skrevet 22. oktober 2003 #8 Skrevet 22. oktober 2003 :D Sender julekort.Det er så koselig å få. Klemmer fra La Guapa
Rannva Skrevet 22. oktober 2003 #9 Skrevet 22. oktober 2003 Tror jeg skal sende noen kort. Har store planer hvert år, men det har aldri blitt. I år skal jeg være flink. Håper jeg.
Gjest gjest1 Skrevet 23. oktober 2003 #10 Skrevet 23. oktober 2003 I år kjøper eg julekort-pakke frå Panduro, og skal sende kort til familie og venner. Så får vi håpe på at eg får nokon attende også...
Gjest Anonymous Skrevet 24. oktober 2003 #11 Skrevet 24. oktober 2003 tenkte selvå lage noen fine personlig ejulekort i år.. leste da at noen skrev på dikt, lager dere diktene selv( det kan jeg bare drømme om) eller finner dere noen koslige dikt på nettet eller noeslikt? ev hvor?
Marianne Skrevet 27. oktober 2003 #12 Skrevet 27. oktober 2003 Jeg pleier å sende julekort ja, ikke like flink hvert år. Men strort sett hvert år sender jeg ut Men har ingen dikt til deg dessverre.
Gjest Tex Skrevet 27. oktober 2003 #13 Skrevet 27. oktober 2003 Jeg har trappet ned hvert eneste år. Jeg får aldri julekort fra noen, og da er det ikke alltid gøy å sende heller... Ikke at man sender for å få, men når man hverken får kort tilbake, eller at kortet blir nevnt med et eneste ord, da gidder jeg ikke lengre.....
Smurfa Skrevet 27. oktober 2003 #14 Skrevet 27. oktober 2003 Ja, jeg sender til hele familien + vennene våre. Synes det er kjempekoelig både å sende og å få julekort, så det akter jeg å fortsette med også! Samme her!
Summerprincess Skrevet 27. oktober 2003 #16 Skrevet 27. oktober 2003 Jeg liker å skrive julekort. Syns det er en hyggelig skikk. Forventer ikke å få svar tilbake. Hadde jeg fått det hadde jeg blitt glad. Men syns det er koselig for meg selv å skrive julekort. For å vise at jeg setter pris på venner og familie.
Cawarra Skrevet 28. oktober 2003 #17 Skrevet 28. oktober 2003 Vi sender julekort til familie og venner. I år blir det hjemmelagede (av meg).
LilleMy Skrevet 28. oktober 2003 #18 Skrevet 28. oktober 2003 Jeg liker å skrive julekort. Syns det er en hyggelig skikk. Forventer ikke å få svar tilbake. Hadde jeg fått det hadde jeg blitt glad. Men syns det er koselig for meg selv å skrive julekort. For å vise at jeg setter pris på venner og familie. Og her er det den hjemmelagde varianten som gjelder, jeg koser meg med klipping/liming!
vonnie Skrevet 29. oktober 2003 #19 Skrevet 29. oktober 2003 Jeg prøver å spørre her i stedet!!!! vet dere om det er noe sted å få kjøpt litt spesielle julekort?? Kanskje litt gammle og spesielle? :-?
Cawarra Skrevet 29. oktober 2003 #20 Skrevet 29. oktober 2003 Jeg prøver å spørre her i stedet!!!! vet dere om det er noe sted å få kjøpt litt spesielle julekort?? Kanskje litt gammle og spesielle? :-? Her kanskje: http://www.kreativ-hobby.net/nettbutikk_julekort.htm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå