Gå til innhold

Går det å "sortere" anonyme brukere

VitaSana

Anbefalte innlegg

I noen tråder blir det mange AnonymBruker-innlegg. Prøver ikke å knekke anonymiteten, men lurer på om det går å se hvilke innlegg som er skrevet av samme bruker? Det er lettere å følge diskusjonen om det går :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror ikke man kan skille dem fra hverandre annet enn på skrivemåter, men det er en liste under alle trådene der man ser hvem som leser i emnet osv, og du kan se hvem som skriver et innlegg der og da fordi navnet deres står i kursiv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar, jeg ble usikker fordi noen uttalte veldig bestemt at det var samme anonyme bruker som hadde et par innlegg :) men da følger de bedre med enn jeg vil :)

Endret av VitaSana
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spinell

Jeg er som regel innlogget som skjult bruker, nettopp for å unngå å vises i kursiv. Det er ikke ofte jeg svarer anonymt, med mindre det jeg skriver er veldig avslørende.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg skal vurdere skjult bruker jeg også, nettopp fordi jeg velger å svare ganske personlig på noen tråder. Takk for raske svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spinell

Tror jeg skal vurdere skjult bruker jeg også, nettopp fordi jeg velger å svare ganske personlig på noen tråder. Takk for raske svar :)

Husk at du likevel må krysse av for anonymt svar hvis du ikke vil vise hvem du er.

Skjult bruker medfører bare at ingen ser at du er innlogget og hvilken tråd du ser på eller er i ferd med å svare i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...