Gå til innhold

Var sammen hele helgen for 1. gang med den nye typen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har datet i 3 måneder og egentlifg aldri vært sammen i mer enn 1 dag om gangen. Denne helgen var det fra fredag kveld til søndag kveld..Jeg føler meg veldig rar nå: utslitt, lei av hele fyren, litt deppa. Lurer på om han også føle de tpå samme måte? er dette vanlig? Noen som også har opplevd dette? Jeg synes det var utrolig slitsomt å alltid ha en person der ved siden av meg, selv om dette er den mest spesielle personen i mitt liv akkurat nå.. Skal jeg bare chill out og se om disse ølelesene går over eller er dette et tegn på at vi kanskkje er feil for hverandre? Akkurat nå vil jeg hverken ha tlf fra ham eller se ham...men kanskje det går over....?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde dette vært meg, hadde jeg nok ikke brukt så mye mer tid på han... Når man er i "begynnerfasen" i et forhold skal det vel bare være sommerfulger i magen og gode følelser...?

Skrevet

Det høres ikke særlig bra ut. Kanskje det ikke er den store kjærligheten allikevel???

Skrevet

De gangene jeg har opplevd slike tanker og følelser, har det vært ensbetydende med at vi ikke passer sammen, og at vi heller ikke ender opp sammen.

Det virker nok som om det dessverre ikke er noe å satse på..!

Skrevet

Vi har datet i 3 måneder og egentlifg aldri vært sammen i mer enn 1 dag om gangen. Denne helgen var det fra fredag kveld til søndag kveld..Jeg føler meg veldig rar nå: utslitt, lei av hele fyren, litt deppa. Lurer på om han også føle de tpå samme måte? er dette vanlig? Noen som også har opplevd dette? Jeg synes det var utrolig slitsomt å alltid ha en person der ved siden av meg, selv om dette er den mest spesielle personen i mitt liv akkurat nå.. Skal jeg bare chill out og se om disse ølelesene går over eller er dette et tegn på at vi kanskkje er feil for hverandre? Akkurat nå vil jeg hverken ha tlf fra ham eller se ham...men kanskje det går over....?

Er det ikke greit å få det bekreftet så tidlig i forholdet så slipper det å bli så tungt som det kunne blitt på ett senere tidspunkt?

Skrevet

Hmmmm.....det er jo ikke sånn det skal være vel???

Er man forelsket skal blodet bruse, og du vil ikke annet enn å være sammen med den du holder av.

Jeg har det iallefall sånn at dersom jeg ikke har de rette følelsene allerede fra starten så er det dødfødt og kan like godt avsluttes med det samme.

Enig med de som skriver over her - da blir det ikke så ille å komme seg ut av det.

Men vær ærlig si fra til den det gjelder hvorfor du gjør det, ikke bare forsvinn. det er det simpleste jeg vet at noen gjør. Og det at følelsene dine for denne personen ikke er der, vel er ikke det det ærligste å si at er grunnen så vet ikke jeg......

Skrevet

Trenger jo ikke være noe feil ved ham. Kan jo være at du er en einstøing. Da vil det bli litt klamt uansett hvem du får tett på, for du greier ikke å interagere og være deg selv blant folk. Selvsagt betyr ikke dette heller at han nødvendigvis er den rette...

Skrevet

"for du greier ikke å interagere og være deg selv blant folk"...Hallo, hvor kom dette ifra liksom?? Har ikke sagt noe om det..deg om det...

Jeg trodde jeg var forelsket i ham og jeg har tenkt på ham hele tiden hver eneste dag siden vi møtte hverandre.. men denne helgen endret ting litt. Men det er jo mandag bare. kanskje jeg bare ble sliten. Vi har overnattet sammen tidligere og vært hele "neste dag" sammen etterpå og det har gått heeelt fint: da har jeg hatt sommerfugler i magen de påfølgende dagene..men 2,5 dag ble liksom too much.. får se hvordan det utvikler seg

TS

Skrevet

"for du greier ikke å interagere og være deg selv blant folk"...Hallo, hvor kom dette ifra liksom?? Har ikke sagt noe om det..deg om det...

Jeg trodde jeg var forelsket i ham og jeg har tenkt på ham hele tiden hver eneste dag siden vi møtte hverandre.. men denne helgen endret ting litt. Men det er jo mandag bare. kanskje jeg bare ble sliten. Vi har overnattet sammen tidligere og vært hele "neste dag" sammen etterpå og det har gått heeelt fint: da har jeg hatt sommerfugler i magen de påfølgende dagene..men 2,5 dag ble liksom too much.. får se hvordan det utvikler seg

TS

Det er normalt å bli litt sliten vil jeg tro, har også hatt det slik, men det skal ikke ta så lang tid før savnet er sterkt igjen. I såfall er det noe som ikke er bra.

Er det ingenting du klarer å sette fingeren på som gjorde at du føler det slik?

Skrevet

Trenger jo ikke være noe feil ved ham. Kan jo være at du er en einstøing. Da vil det bli litt klamt uansett hvem du får tett på, for du greier ikke å interagere og være deg selv blant folk. Selvsagt betyr ikke dette heller at han nødvendigvis er den rette...

Story of my life.

Og det er ikke noe galt med det. Det er lov å bli sliten av å skulle være med folk 24/7.

Skrevet

Blir du lei han og sliten etter en helg ville ikke jeg satset videre. Jeg og min kjæreste har vel vært maks 4-5 dager sammen og tiden flyr når vi er sammen og jeg savner han med en gang han går ut døra ;)

Skrevet (endret)

TS

Kanskje det hele begynner å bli/føles litt vel alvorlig/seriøst for deg?

Endret av Steinar40

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...