Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er på utkikk etter en ny pc, trenger da ikke noe skjerm eller noe slikt, bare selve harddisken... Er det noen som kan anbefale noe, da jeg ikke har så mye peiling på alt det som beveger seg ute i pcverdenen :)

Kommer hovedsaklig bare til å bruke pcn til vanlig internettbruk, men kjekt med litt lagringsplass :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjekk komplett.no.. De har mye :) Der kan du bygge en selv også!

Skrevet

Der kan du bygge en selv også!

Kjempeforslag til TS som har så lite peiling at h*n kaller PC-en, for "harddisk" og sier "...ikke har så mye peiling på alt det som beveger seg ute i pcverdenen..."

Her er en ok "allround" maskin: ACER hos MPX

Skrevet

jeg er på utkikk etter en ny pc, trenger da ikke noe skjerm eller noe slikt, bare selve harddisken... Er det noen som kan anbefale noe, da jeg ikke har så mye peiling på alt det som beveger seg ute i pcverdenen :)

Kommer hovedsaklig bare til å bruke pcn til vanlig internettbruk, men kjekt med litt lagringsplass :)

Den beste stasjonære pc-en du kan få til ditt bruk (og siden du allerede har tastatur/mus osv) er DENNE

Skrevet

Kjempeforslag til TS som har så lite peiling at h*n kaller PC-en, for "harddisk" og sier "...ikke har så mye peiling på alt det som beveger seg ute i pcverdenen..."

Her er en ok "allround" maskin: ACER hos MPX

TS er en hun ;) mulig mine hjerneceller ikke skjønte helt den kommentaren som du skrev... var det et kompliment eller en fornærmelse? ;) ;)

takk for tips uansett ;)

Skrevet

Den beste stasjonære pc-en du kan få til ditt bruk (og siden du allerede har tastatur/mus osv) er DENNE

en "mac" , lenge siden jeg har holdt på med de maskinene... Men kan være et godt alternativ :)

Skrevet

TS er en hun ;) mulig mine hjerneceller ikke skjønte helt den kommentaren som du skrev... var det et kompliment eller en fornærmelse? ;) ;)

takk for tips uansett ;)

Det var egentlig ikke ment som noen av delene - til deg :)

Du sa jo selv du hadde lite peiling på data ( og det er jo helt greit)

Derfor mente jeg det var tull å foreslå for deg en pc du kunne bygge selv :)

Aceren jeg foreslo er en ok billigmaskin. Mac som andre foreslår, er supert men da rykker du opp noen hakk i pris

Skrevet

Det var egentlig ikke ment som noen av delene - til deg :)

Du sa jo selv du hadde lite peiling på data ( og det er jo helt greit)

Derfor mente jeg det var tull å foreslå for deg en pc du kunne bygge selv :)

Aceren jeg foreslo er en ok billigmaskin. Mac som andre foreslår, er supert men da rykker du opp noen hakk i pris

ja, skulle likt å se meg selv bygge en egen pc ;) hadde jeg visst litt mer om det, så hadde jeg sikkert godt for det hvis tilbudet var bra;)

jeg har egentlig en laptop fra før, men hadde lyst til å prøve en stasjonær ... laptopen er en acer, så jeg er fornøyd med det merket :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...