AnonymBruker Skrevet 10. januar 2011 #1 Skrevet 10. januar 2011 Jeg har mobilt bredbånd fra NetCom og er mildt sagt misfornøyd. Men jeg er ikke helt sikker på om det er bredbåndet eller pc'en jeg bør være misfornøyd med. Greia er at når jeg bruker bredbåndet så blir det etter en stund varmt, og da begynner mousepaden på pc'en å fuske. Musepekeren vil ikke samarbeide, den hopper hit og dit og jeg sliter veldig med å få den dit jeg vil. Etter hvert låser den seg helt. Jeg ser for meg at NetCom vil skylde på pc'en og at Elkjøp (der jeg kjøpte pc'en) vil skylde på NetCom. Så det hadde vært kjekt å vite litt mer om hva dette skyldes før jeg ringer noen.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2011 #2 Skrevet 11. januar 2011 Jeg har mobilt bredbånd fra NetCom og er mildt sagt misfornøyd. Men jeg er ikke helt sikker på om det er bredbåndet eller pc'en jeg bør være misfornøyd med. Greia er at når jeg bruker bredbåndet så blir det etter en stund varmt, og da begynner mousepaden på pc'en å fuske. Musepekeren vil ikke samarbeide, den hopper hit og dit og jeg sliter veldig med å få den dit jeg vil. Etter hvert låser den seg helt. Jeg ser for meg at NetCom vil skylde på pc'en og at Elkjøp (der jeg kjøpte pc'en) vil skylde på NetCom. Så det hadde vært kjekt å vite litt mer om hva dette skyldes før jeg ringer noen. Jeg har Netcom Hele Tiden og har ingen problemer! Kan heller tenke meg at det er pcen din som ikke er bra..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå