AnonymBruker Skrevet 10. januar 2011 #1 Skrevet 10. januar 2011 Jeg syns det er ubehagelig med øyekontakt under sex. Ser enten på kroppen hans eller så lukker jeg øynene. Kan se han i øynene innimellom, men føler det er kleint å holde blikkontakten. Er veldig sjenert av meg og sliter med blikkontakt også i andre situasjoner. Når lyset er av slapper jeg bedre av og nyter sexen mer, tør slippe meg mer løs uten å måtte tenke på hvor jeg skal feste blikket. Er ikke sjenert over kroppen min, dette med lyset av har kun med blikket å gjøre. Hvor viktig er det for deg at dere ser hverandre inni øynene? Er det vanlig å gjøre det?
Independent_ Skrevet 10. januar 2011 #2 Skrevet 10. januar 2011 Ja hvis det er sånn rolig, romantisk hyrdestund Nei hvis det er litt mer driftig, vilt.
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2011 #3 Skrevet 10. januar 2011 Nei, jeg ser ham inn i øynene av og til, det er litt pirrende. Men mesteparten av tiden har jeg øynene lukket, fordi jeg da fokuserer bedre på alle de deilige følelsene og det som skjer med kroppen min.
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2011 #4 Skrevet 10. januar 2011 Nei, jeg ser ham inn i øynene av og til, det er litt pirrende. Men mesteparten av tiden har jeg øynene lukket, fordi jeg da fokuserer bedre på alle de deilige følelsene og det som skjer med kroppen min. Takker for svar, begge to:) Jeg er også sånn, nyter bedre med lukka øyner. Lukker de også når jeg holder på alene. Kanskje det ikke er så unormalt å ikke se partneren dypt i øynene under sex som jeg trodde. Føler meg litt uengasjert når jeg lukker øynene, men det er det aller beste:) Greier ikke konsentrere meg sånn med øynene oppe.
Independent_ Skrevet 10. januar 2011 #5 Skrevet 10. januar 2011 Takker for svar, begge to:) Jeg er også sånn, nyter bedre med lukka øyner. Lukker de også når jeg holder på alene. Kanskje det ikke er så unormalt å ikke se partneren dypt i øynene under sex som jeg trodde. Føler meg litt uengasjert når jeg lukker øynene, men det er det aller beste:) Greier ikke konsentrere meg sånn med øynene oppe. Det er jo umulig å ha øyekontakt heletiden. Man lukker jo øynene når det er veldig godt f.eks. Men sånn i begynnelsen kan det være litt fint med øyekontakt Ikke at jeg tror det er noe som er viktig for nytelsens del eller noe.
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2011 #6 Skrevet 10. januar 2011 Jeg liker øyekontakt/ha øynene åpne så jeg kan se ansiktet hans
SusanneGullet Skrevet 10. januar 2011 #7 Skrevet 10. januar 2011 Vi har altid øyekontakt i de stillingene det går ann :rødme: Men som Independent skriver, så blir det også lite øyekontakt i litt mere "vild" sex.
Gjest Heloise Skrevet 10. januar 2011 #8 Skrevet 10. januar 2011 Liker å ha litt øyekontakt, tror han liker det også. Pleide å være veldig sjenert men med min "nye" kjæreste så er det helt annerledes
Stefan Skrevet 10. januar 2011 #9 Skrevet 10. januar 2011 Liker best øyekontakt. Spesielt når hun kommer...
Gjest HunterLady Skrevet 10. januar 2011 #10 Skrevet 10. januar 2011 Kan være ganske pirrende å se han i øynene. Men når jeg er submissive så er ikke øyenkontakt lov. Ser jeg på han, så blir jeg slått! :gjeiper: :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2011 #11 Skrevet 10. januar 2011 Noe øyekontakt er opphissende, men intens kontakt i lengre tid blir litt kleint. Det avhenger selvsagt også av stilling, da det i en del stillinger er mer åpenbart med øyekontakt enn i andre stillinger.
Blondie<3 Skrevet 11. januar 2011 #12 Skrevet 11. januar 2011 Elsker at han ser meg inn i øynene når han kåmmer. Ellers tenner deg meg at han ser på meg og smiler under stillinger som det er mulig å ha øyenkontakt til.
Tinkerbell_ Skrevet 11. januar 2011 #13 Skrevet 11. januar 2011 Jeg syns øyekontakt er viktig under sex. Men selvsagt ikke for mye, da kan det bli litt ubehagelig. Men å gi noen kåte blikk o.l - helt klart!
inga:) Skrevet 11. januar 2011 #14 Skrevet 11. januar 2011 Under sex? Ikke i det hele tatt!!! Når man elsker? Da er det naturlig å ha litt øyekontakt, men ikke så mye at det blir kleint
Timseh Skrevet 11. januar 2011 #15 Skrevet 11. januar 2011 Øyekontakt er sexy, så klart ikke hele tiden da dette kan bli litt ukomfortabelt, men elsker at han ser meg inn i øynene, smiler og at jeg ser at han nyter det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå