Gå til innhold

Han blander seg inn under suging

Fremhevede innlegg

Skrevet

Han jeg holder på med har en lei tendens til å blande seg inn mens jeg suger. Jeg er vant med å bruke litt tid på det, først "varme opp" (tirre) før jeg setter i gang i tillegg til å også suge ballene og skaftet (ikke bare hodet). Det er ikke snakk om evigheter altså, men denne fyren her har skikkelig hastverk! Jeg får knapt stukket frem tungen før han presser hele saken i munnen på meg. Det skal gå så raskt som mulig!

I tillegg runker han med hendene sine, sånn at jeg ikke får tilgang til andre steder enn selve hodet. Tror han gjør det slik at det skal gå raskere med hans teknikk (forståelig det, kommer lettere selv også når jeg gjør det enn andre). Prøver i blant å dytte hendene hans forsiktig vekk og ta meg av sakene selv, men han stoler liksom ikke helt på at jeg fikser det.

Jeg forstår om han vil veilede meg, det er han som vet hva som er godt for seg selv, men hadde ønsket jeg fikk sjansen til å vise hva jeg kan. Og gjerne uten å være så utolmodig. Det er ikke verdens undergang om jeg varmer opp et par min før jeg setter igang med "høydepunktet". Er ikke noen fan av sånn romantisk dill-dall selv, men til tider føles det som om orgasmen er det eneste som betyr noe, ikke veien mot den.

Noen råd til hva jeg kan gjøre? Eller hvordan ta det opp med han uten å fornærme han?

Videoannonse
Annonse
Gjest SnakeOil
Skrevet

Mulig du ikke er konkret nok når du holder på...?

Mulig han er redd for å miste ereksjonen pga for svak stimuli, aner ikke.

Spør han hvordan drømmeblowjoben ville hvert, mulig du får noen flere hint om hva årsaken kan være der?

Går også an å høre hva som er bra og hva som ikke er så bra med det du gjør, kommer helt an på hvor åpen han er om å snakke om det. =)

Skrevet

Bind han fast med håndjern til senga, bind over øynene og munnen, så har han ikke sjans.

• Liker 3
Skrevet

Mulig du ikke er konkret nok når du holder på...?

Mulig han er redd for å miste ereksjonen pga for svak stimuli, aner ikke.

Spør han hvordan drømmeblowjoben ville hvert, mulig du får noen flere hint om hva årsaken kan være der?

Går også an å høre hva som er bra og hva som ikke er så bra med det du gjør, kommer helt an på hvor åpen han er om å snakke om det. =)

Ja, kanskje. Han kommer veldig kjapt både under suging og samleie, kanskje han er typen som liker det "fort og gale".

Eneste hintet jeg har fått er at han liker deep troat. Den gangen vi skulle prøve deg kjørte han den ned i halsen i et tempo som gav meg brekninger. Jeg prøvde hinte om å gjøre det roligere for å venne meg til det første gangen.

Skulle nok vært bedre til å kommunisere om dette. Syns det er veldig flaut å snakke om:s

Skrevet

Bind han fast med håndjern til senga, bind over øynene og munnen, så har han ikke sjans.

Har faktisk tenkt tanken :P Er redd han blir fornærmet da, han misliker sterkt å bli kontrollert. Men hadde vært interessant!

Skrevet

Det virker som om han vil bli raskest mulig ferdig, så det er kanskje det mønsteret han har når han runker også. Og som en annen også sier, så kan han føle det blir liten stimuli og er redd for å miste ereksjonen. Det at han tar tak i deg og dytter deg ned er helt ok om du er med på det. Er du ikke med på det, må du helt klart gi beskjed om at det IKKE er ok. For meg så virker det som han tenner veldig på å dominere.

Kommunikasjon er helt klart tingen. Snakk med ham og si at det ikke fungerer for deg.

• Liker 1
Skrevet

Et kaldt drag i rommet og slikking på skaftet: en sikker vinner for ereksjonstap. For meg (som mann) gir skaftslikking null nytelse. Det er kun det visuelle ved det som tenner meg. Så ser jeg ikke hva du gjør, så vet jeg ikke hva du holder på med, og får dermed lite ut av det. Noe som raskt fører til en slapp en.

Skrevet

Hadde bitt han i pikken neste gang han hadde pressa den inn i munnen min før eg var klar. Spesielt om han prøvde å presse den nedi halsen, deep throat.

Skrevet

Med min ex førte det bestandig til at den visnet hen og ble ubrukelig da jeg fikk lite ut av "tirringen" hennes. Jeg liker det mer rett på sak hvor jeg faktisk kan føle noe.

Skrevet

Du suger han vel hovedsaklig for at det skal være godt for han, ikke for å vise dine ferdigheter? Hvis han ikke nyter det på din måte ser jeg ingen grunn til at du skal insistere på det. Jeg synes det høres ut som du har vent deg til en måte med de andre du har vært sammen med, eller at du overfører dine egne følelser rundt oralsex til han, men folk er faktisk forskjellige, og han liker tydeligvis at du går rett på sak.

For å snu på saken, hvis fyren min slikket meg på en måte som ikke gav meg noe videre nytelse, og prøvde å fortelle meg at hans måte å gjøre det på er den beste, hvis jeg forsøkte å veilede han i hva som var godt for meg, hadde jeg syntes han var en ufølsom tulling.

Det du kan si til han er at du ikke liker å få pikken langt ned i halsen, det er din rett å få slippe, men dersom du dropper den langtrukne tirringen og går rett på sugingen vil han kanskje bli mindre utålmodig.

Skrevet

Men når denne karen er like kjapp på samleiene som han er på dette - fordi han selv legger det opp slik, så er jo sjangsen stor for at han ikke er særlig erfaren på variert og bra sex?

Hadde vært helt OK for meg om den andre personen gjøre diverse ting for å holde ut litt lengre/få det bedre - men her er det jo tydelig at han bare vil gjøre seg ferdig fortest mulig.

Høres for meg ut som han er uerfaren og ikke så interessert i den sensuelle biten - med tanke på at dette også gjelder samleie.

Men du må jo uansett skanne med ham og spørre hvordan han liker det best, og hvorfor - og om han kunne tenke seg å forsøke ulike ting for å variere mer?

Gjest Katten.
Skrevet

Ja takk!

:jepp:

Skrevet

Han vil vel bare ha det hardt og brutalt.

Skrevet

Spør han om du kan få gjøre det på din måte ÈN gang.

Hvis han likevel foretrekker det på sin måte, må du bare akseptere det.

Jeg liker ikke når mannfolk ikke lytter til hvordan jeg vil bli slikket. Altså, de fleste er ganske flinke, men noen er veldig til å "erte" med å "være overalt", og det kan jeg ikke fordra!

Jeg liker det rolig, forsiktig, men forholdsvis rett på sak. Om en fyr vil slikke meg på en annen måte, så nyter jeg det ikke. Hva er da poenget?!

Hva angår deep throat, så får du bare si fra at du ikke fikser det, eventuellt bli enige om å trene på det... rolig. Det er lettest om du ligger på ryggen med hodet bakover (ned fra sengen) og han tar den inn den veien.

Skrevet

Eneste hintet jeg har fått er at han liker deep troat. Den gangen vi skulle prøve deg kjørte han den ned i halsen i et tempo som gav meg brekninger.

Så utrolig usympatisk! Jeg kunne aldri ha viet menn som er så egoistiske og lite empatiske ett minutt av min tid!

Skrevet

Hva angår deep throat, det er lettest om du ligger på ryggen med hodet bakover (ned fra sengen) og han tar den inn den veien.

En bekjent av oss døde da hun ville være grei med kjæresten, som elsket at hun fikk tissen hans langt ned i hennes svelg/hals. Hun ble kvalt.

Gjest nobilian
Skrevet (endret)

Han jeg holder på med har en lei tendens til å blande seg inn mens jeg suger. Jeg er vant med å bruke litt tid på det, først "varme opp" (tirre) før jeg setter i gang i tillegg til å også suge ballene og skaftet (ikke bare hodet). Det er ikke snakk om evigheter altså, men denne fyren her har skikkelig hastverk! Jeg får knapt stukket frem tungen før han presser hele saken i munnen på meg. Det skal gå så raskt som mulig!

I tillegg runker han med hendene sine, sånn at jeg ikke får tilgang til andre steder enn selve hodet. Tror han gjør det slik at det skal gå raskere med hans teknikk (forståelig det, kommer lettere selv også når jeg gjør det enn andre). Prøver i blant å dytte hendene hans forsiktig vekk og ta meg av sakene selv, men han stoler liksom ikke helt på at jeg fikser det.

Jeg forstår om han vil veilede meg, det er han som vet hva som er godt for seg selv, men hadde ønsket jeg fikk sjansen til å vise hva jeg kan. Og gjerne uten å være så utolmodig. Det er ikke verdens undergang om jeg varmer opp et par min før jeg setter igang med "høydepunktet". Er ikke noen fan av sånn romantisk dill-dall selv, men til tider føles det som om orgasmen er det eneste som betyr noe, ikke veien mot den.

Noen råd til hva jeg kan gjøre? Eller hvordan ta det opp med han uten å fornærme han?

Hehe, denne er litt morsom. Dere driter dere ut begge to, men du mer enn han.

Greit nok, han trenger ikke å halsknulle deg til drøvelen din blir blå (uten etter avtale), men det blir feil når du snakker om at han "blander seg inn".

Han forsøker å vise hvordan han vil ha det, hva som funker for ham.

Snu det på hodet, se for deg at det er du som ligger der og blir slikket. Han insisterer på å gjøre det på sin måte, selv om det kanskje fører til at du blir tørrere enn Sahara, og at du har like stor sjanse for å komme som Øyvind Blunck har til å vinne Oscar.

Da må du jo vise du ham jo hvordan du vil ha det, må du ikke?

All den tid ingen av dere er modne nok til å snakke om det?

Det dreier seg ikke om hva du pleier å gjøre, hva du har gjort før eller hva andre har satt pris på. Er det ikke sånn han vil ha det, så får du enten la være å suge ham eller akseptere at han vet best.

Dere burde uansett forsøke å prate om det før neste gjennomføring, men du skal ikke "ta det opp med ham" som om dette er hans feil alene.

Personlig mener jeg at folk som ikke greier å snakke om sex, ikke burde ha sex.

Endret av nobilian
  • Liker 1
Gjest nobilian
Skrevet

En bekjent av oss døde da hun ville være grei med kjæresten, som elsket at hun fikk tissen hans langt ned i hennes svelg/hals. Hun ble kvalt.

Og dette regner jeg med du vet fordi det ble forklart i detalj i nekrologen? Nisse.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...