Gå til innhold

Drikker du julebrus før 1. desember?

Grooo

Drikker du julebrus før 1. desember?  

3 stemmer

1. 1. Drikker du julebrus før 1. desember?

• Nei, absolutt ikke!
      5
    • Kjøper ikke selv, men drikker hvis jeg blir servert av andre
      5
    • Det hender, men jeg prøver å la være
      5
    • Ja, kjøper med en gang det kommer i butikken
      11

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nix, absolutt ikke før 1. desember! Men at jeg er fristet, er en annen sak! :sjarmor::sjarmor:

Julebrusen smaker best når jeg ikke drikker den for ofte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Det ville ikke falt meg inn å KJØPE julebrus annet enn til jul (Ikke 1. desember heller for min del, tenker vi snakker "etter 20. des", men om noen serverer meg julebrus, altså at der ikke er noen andre alternativer (evt ikke noen andre jeg drikker) så sitter jeg ikke der og nekter altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Jeg må bare innrømme at jeg faller for fristelser - i alle fall når det gjelder juleting. Så ja, jeg drikker julebrus før desember - kommer til å kjøpe med en gang jeg ser det i butikkene! (Foreløpig har jeg ikke sett julebrus..) (Egentlig like greit!) (Må jo spare LITT på julen, tross alt...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

Jeg drikker eller spiser ikke noe som er typiske juleting før 1. desember. sånn er det bare.. ren prinsippsak. mange syntes det er teit, men jeg føler at julen begynner ikke før den datoen og hva skal vi med å trykke alle disse tingen oppi trynet for da før den tid?? vi kan jo bli lei av det.. jajaj.. jeg vet jeg ikke skal ta alle under en kam og det gjør jeg heller ikke :blunke:

men til poenget, nei, jeg gjør ikke det :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes juebrus er kjempegodt jeg, og jeg kjøper det når det kommer i butikken. Men i fjor kjøpte vi så mye at vi fortsatt har julebrus stående. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:nisse:

Ja.Må nok innrømme at det blir tjuvsmakt både på julebrusen og lefser her i gården.Mandariner også.....klarer ikke å la være!

La Guapa :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...