Gjest Uglefot Skrevet 9. januar 2011 #1 Skrevet 9. januar 2011 Hvis det går en dokumentar om en person med en svært uvanlig/merkelig sykdom så kan du nesten banne på at de er fra England... Hvorfor er det slik? Eller kanskje det ikke er slik,bare jeg som ser kun på dokumentarer om folk fra England?
Boblee Skrevet 9. januar 2011 #2 Skrevet 9. januar 2011 Det har faktisk jeg også tenkt på, og lagt merke til... :klø:
Gjest Uglefot Skrevet 9. januar 2011 #3 Skrevet 9. januar 2011 Kanskje man burde lage en dokumentar om hvorfor det er så mange dokumentarer om folk med merkelige sykdommer i england :klø:
Gjest Belle Gunnes Skrevet 9. januar 2011 #4 Skrevet 9. januar 2011 De eneste dokumentarene fra slik, er laget i England. Tror vel ikke det er noe mer merkelig med engelskmenn. Heller deres form for dokumentarfilming ;-) 2
Meaty Skrevet 10. januar 2011 #5 Skrevet 10. januar 2011 Det er vel heller slik at norske TV-kanaler har gode avtaler med engelske kanaler. Det er vel oftest Channel 4 som har slike "freak shows". For ikke å forglemme at avisene der også gjerne boltrer seg i folks rare sykdommer... 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2011 #6 Skrevet 10. januar 2011 Det er vel heller slik at norske TV-kanaler har gode avtaler med engelske kanaler. Det er vel oftest Channel 4 som har slike "freak shows". For ikke å forglemme at avisene der også gjerne boltrer seg i folks rare sykdommer... TvNorge hadde også mange slike dokumentarer, i alle fall i en periode. Jeg har også lagt merke til dette fenomenet.
Meaty Skrevet 10. januar 2011 #7 Skrevet 10. januar 2011 TvNorge hadde også mange slike dokumentarer, i alle fall i en periode. Jeg har også lagt merke til dette fenomenet. Men TVN lager ikke dokumentarene selv, de kjøper dem fra UK og legger på norske kommentarer. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå