Grooo Skrevet 20. oktober 2003 #1 Skrevet 20. oktober 2003 Siden marsipanen har kommet for lenge siden kan det vel hende at julebrusen dukker opp snart også.. Hvem er den første til å finne julebrus i år??? (Og da mener jeg i butikken, det gjelder ikke om man har en flaske man har spart fra i fjor...)
liv Skrevet 20. oktober 2003 #2 Skrevet 20. oktober 2003 eventyrbrus=julebrus som fåes kjøpt hele døgnet
Grooo Skrevet 20. oktober 2003 Forfatter #3 Skrevet 20. oktober 2003 Eventyrbrus er IKKE julebrus selv om julen kan føles som et eventyr (i alle fall når man er liten...)
Gjest Anonymous Skrevet 20. oktober 2003 #4 Skrevet 20. oktober 2003 Har sett på Rimi, halvlitersflasker med Mack julebrus og Dahls brun julebrus på små glassflasker. Men den brune julebrusen tror jeg var fra i fjor.
Bertha Skrevet 20. oktober 2003 #5 Skrevet 20. oktober 2003 Sørlands julebrus så jeg i butikken for over ei uke siden. Aner imidlertid ikke hvem som produserer den. Ikke CB i hvert fall.
Gjest sunshine-t Skrevet 20. oktober 2003 #6 Skrevet 20. oktober 2003 Sørlands julebrus så jeg i butikken for over ei uke siden. Aner imidlertid ikke hvem som produserer den. Ikke CB i hvert fall. kan det være arendal kanskje? jeg har ikke vært i butikker på sørlandet på lenge, så jeg har ikke sett den..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå