Gå til innhold

Chatoyants treningsdagbok

Chatoyant

Anbefalte innlegg

Da kaster jeg meg uti det, og lager en treningsdagbok, jeg også :D

Har veldig lyst til å bli sunnere og flinkere til å trene, men er nok en av dem som trenger litt motivasjon, og en plass å "samle" resultatene i.

Målet mitt er å trene 3 dager i uken, helst mer også! Jeg synes egentlig trening er ganske gøy når jeg endelig får dratt meg selv avgårde til treningssenteret; da kan jeg være der i flere timer.

Har ikke prøvd meg på gruppetimer på treningssenteret ennå; trives foreløpig best alene med iPoden på ellipsemaskinen og ved styrkeapparatene, men vi får nå se :)

Har satt meg et hovedmål på å passe inn i bunaden som jeg klarte å vokse utav i fjor. Trivselsvekta mi er 70 kg (er 1.80 cm høy), men ligger nå på rundt 90, så har en god del å ta tak i! :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ble ikke noe trening idag, men ble derimot shopping i Stavanger, hvor det ble holdt et ganske høyt tempo. Er ganske sikker på at jeg brente av noen hundre kcal der!

Hva jeg har spist idag:

Frokost:

2 skiver (grove) med smøreost (urter).

Et glass melk

Et glass vann

En pære

Lunsj:

2 skiver (grove) med leverpostei.

1 flaske vann (0,7l)

Middag:

2 fiskekarbonader med urter

Basmatiris

2 glass vann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi to som er i gang med treningen igjen :D Er ikke så flink med kostholdet da, ser ut som du klarer det bedre enn meg. Lykke til framover, jeg følger med! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meelissa:

Så koselig! Lykke til du også :D

Var flink og trente idag! Ble ca. 30-45 minutter på ellipsemaskinen i relativt høyt tempo.Etterpå trente jeg litt styrke med repetisjoner på 15x3. Vekta på styrkeapparatene var mellom 15-30 kg (30 kg på pull downs, 17.5 og 22 på skulderpress og 15 på brystpress. Tok også 15 situps, så var egentlig ganske fornøyd med treningen idag :)

Er derimot ikke så glad i hva jeg har spist idag. Dagen startet fint, men da mamma stakk innom med en pizza fra Pizzabakeren "sprakk" jeg. Jaja, får ta det igjen i morgen; skal trene 1 1/2-2 timer styrke i morgen :)

Hva jeg har spist idag:

Frokost:

2 grove skiver med skinke og paprika.

Appelsin.

Vann.

Lunsj:

To grove skiver med leverpostei.

1 flaske vann.

Middag:

Kyllingpizza

Cola Zero

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke skrevet for gårsdagen. Ble bare plutselig trøtt, så det ble ingenting av, så jeg får ta det nå :D

Jeg trente koordinasjon og styrke i går, og da for det meste styrke. Koordinasjonen var bare oppvarming. Treningsøkta varte ca. 2 timer, og jeg kjenner det enormt i bena. Pendler til skolen, og da jeg skulle gå av ferja idag holdt jeg på å falle i trappa, fordi området rundt knærne mine var så stivt.

Hva jeg spiste igår:

Frokost:

2 skiver brunost

Vann

Lunsj:

2 knekkebrød med brunost

2 lyse (dessverre, glemt å kjøpe brød!) skiver med kremost.

Vann

Middag:

Kjøttdeig og spaghetti

Vann

Gårsdagen ble ikke så sunn dessverre, og får ikke trent idag heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke skrevet her på noen dager nå grunnet internettproblemer.

På fredag startet jeg fint men skeiet ut litt med milkshake (etter lang shoppingrunde, vel og merke) og bagel med kremost og grønt. Til middag hadde vi Shepherd's pie, en pai med pasta, potetmos, pølsebiter, grønnsaker og gratinert ost på toppen.

Klarte å holde meg unna nybakte sjokolademuffins og peanøtter!

I går var det litt verre, men var da trossalt lørdag. Gikk en god og lang tur, da, men spiste både sjokolade, litt chips og pizza lenger utpå kvelden.

Idag har jeg vært i ishallen med min søster for å gå på skøyter, og etterpå fikk hun meg med på et dansematte-spill på Playstation 2. Ufattelig kjekt, men var også ganske slitsomt! Spiste kyllinglår, ris og mye salat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...