Gå til innhold

Meny

Gjest Fillefjonka

Anbefalte innlegg

Gjest Fillefjonka
Skrevet

Hei hei :) forslag til menyer??

Jeg er helt blank!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Vi står mellom disse valgene, og har enda ikke bestemt oss (skal ha fire retter):

1. forrett:

* Hjemmerøkt kyllingbryst fra Stange med råmarinert asparges, friterte rødbetstrimler og løpstikkepesto (forslag fra stedet hvor vi skal ha vielse/fest)

2. forett/hvilerett

* Bruchetta

* Suppe

Hovedrett:

* Grillet medaljong av Kjærnsmo-okse (stedet hvor vi gifter oss), broccoli- og gulrotstimbal, rosmarinsjy og pommes Anne. Litt usikker på potetretten her, må høre litt med samboer som selv ikke er spesielt glad i poteter.

Dessert:

* Sjokoladeterrin med varm pasjonfruktsaus og jordbærsalat

* Sjokolademoussekake på nøttebunn, serveres med markjordbærsaus

* Varme bjørnebær med vaniljeis

* Bringebærsorbét

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Skrevet

Vi står mellom disse valgene, og har enda ikke bestemt oss (skal ha fire retter):

1. forrett:

* Hjemmerøkt kyllingbryst fra Stange med råmarinert asparges, friterte rødbetstrimler og løpstikkepesto (forslag fra stedet hvor vi skal ha vielse/fest)

2. forett/hvilerett

* Bruchetta

* Suppe

Hovedrett:

* Grillet medaljong av Kjærnsmo-okse (stedet hvor vi gifter oss), broccoli- og gulrotstimbal, rosmarinsjy og pommes Anne. Litt usikker på potetretten her, må høre litt med samboer som selv ikke er spesielt glad i poteter.

Dessert:

* Sjokoladeterrin med varm pasjonfruktsaus og jordbærsalat

* Sjokolademoussekake på nøttebunn, serveres med markjordbærsaus

* Varme bjørnebær med vaniljeis

* Bringebærsorbét

Alt høres utrolig godt ut, forstår at du sliter med å velge. Personlig tror jeg at sjokolademoussekake kan blir litt mye. Jeg elsker sjokolade og hadde nomalt valgt den over de andre, men siden dere skal ha 3 retter før så kan det bli litt tungt med den. Tror jeg hadde valgt nr 1 desserten.

Skrevet

Alt høres utrolig godt ut, forstår at du sliter med å velge. Personlig tror jeg at sjokolademoussekake kan blir litt mye. Jeg elsker sjokolade og hadde nomalt valgt den over de andre, men siden dere skal ha 3 retter før så kan det bli litt tungt med den. Tror jeg hadde valgt nr 1 desserten.

Ja, enig, tror vi går for bringebærsorbét da vi begge elsker det. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...