Gå til innhold

klær og sko for tynne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

9oen som har tips om nettbutikker el butikker som har klær eller spesielt sko for de som mangler litt på kroppen? Ikke ute etter fordommer eller frekke kommentarer.

Ønsker å finne tak I støvletter/boots som ikke er så vide på leggen:-)

Videoannonse
Annonse
Gjest strykebrett
Skrevet

Henger meg på her jeg og håper på at det kommer noen svar. Er ganske liten selv.

Skrevet
Duo Boots lar deg velge bredde på både skaftet og sålen på skoene, det kan jo være et sted å starte. Har aldri funnet noen sko som jeg bare MÅ ha der, men de har greit utvalg og ikke så verst priser.
Skrevet

Henger meg på jeg også :P er en skikkelig petit!

Skrevet

Henger meg på :)

Skrevet

Jeg selv er liten, har vært fornøyd med de utenom vanlig, tiger støvler, massimo dutti, høgl- de har begge de med litt legg og for de som r mindre, man må bare prøve seg frem her, for det kommer ann på butikken hvilke type de bestiller.

Har også fått sydd inn hos skomaker. Det gikk fint.

Skrevet

Nå har jeg riktignok motsatt problem, men anbefaler Duo Boots! Støvletter på mål som er i veldig god kvalitet, og selv med høye hæler er mine GODE å gå i.

Jeg bomma med størrelsen en gang jeg bestillte, og retur var ikke noe problem.

Skrevet

Jeg er ganske så tynn,lite på kroppen. letet å ønsket meg såå støveletter som gikk opp til kneet. Fant heldigvis noen på Din sko. der har jeg vært ganske mye innom og sett,finner heletiden noe der :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...