redchilli Skrevet 9. januar 2011 #1 Skrevet 9. januar 2011 Ja, som tittelen sier hva skjedde med "Mannen på bussen" tråden? Jeg finner den ingen steder, og vi fikk heller ingen avklaringer!
sebra Skrevet 9. januar 2011 #2 Skrevet 9. januar 2011 hahaha er du forberedt på at det ble bryllup? siden du lagde tråden i bryllupsforumet? =)
QueenPenelope Skrevet 9. januar 2011 #3 Skrevet 9. januar 2011 Den ligger i singelforumet http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=499521&st=520
redchilli Skrevet 9. januar 2011 Forfatter #4 Skrevet 9. januar 2011 Ojjj! HAHHAHAH Er så i ørska at jeg så ikke hvilket forum jeg putta den i. Skal prøve å endre om jeg greier! Takk, Queenspenelope!
redchilli Skrevet 9. januar 2011 Forfatter #5 Skrevet 9. januar 2011 Jeg skjønner faktisk ikke hvordan jeg flytter denne Jeg greier så vidt å skru av en pc!
frk_fantasy Skrevet 9. januar 2011 #6 Skrevet 9. januar 2011 Hahahaaa! Jeg lurte sånn på hva dette emnet handlet om Om brudgommen ønsket buss som transport fra kirken eller hva :gjeiper:
Gjest Uglefot Skrevet 9. januar 2011 #7 Skrevet 9. januar 2011 Takk og lov for at denne tråden ikke handlet om det jeg trudde...trudde dere skulle begynne å planlegge bryllup. Hvordan hadde det vært om det ble bussmannen versus på-mannen.
Gjest Blondie65 Skrevet 9. januar 2011 #8 Skrevet 9. januar 2011 (endret) "Har kjole, lokale og kirke, hvem av dem skal jeg velge?" Beste på lenge ... | V Peker forøvrig i retning signature min! Endret 9. januar 2011 av Blondie65
redchilli Skrevet 9. januar 2011 Forfatter #10 Skrevet 9. januar 2011 Og forresten, GENIAL signatur! Heier på bussmannen jeg og!
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2011 #11 Skrevet 10. januar 2011 oh kjære, you make my day!! Veldig trist for den siste skuffende oppdateringen i tråden, men per idag er det altså der jeg står. Men fortvil ikke, det blir sikkert endring etterhvert! Som i enhver god serie, så må man ta en pustepause en gang i blant, trekke pusten og få tid til å få ting til å skli videre slik det bør! Ill be back!! Hilsen TS i Bussmannentråden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå