Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er varene derfra ekte? Har bestilt derfra i flere år, men vet ikke om de er ekte... Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dét håper jeg da..har bestilt derfra jeg og! :)

AnonymBruker
Skrevet

At de er ekte er det nok ingen tvil om. Det folk spekulerer i, er om produktene er dårlige/gått ut på dato eller tovgods, at det er derfor det selges så billig.

Skrevet

Virker veldig ekte på meg! Det eneste som er litt på kanten er at de selger såkalte "Salon size" av enkelte produkter som det står på ikke skal selges til vanlige forbrukere. StrawberryNet ble i sin tid anbefalt av Kvinneguiden og de hadde den gangen også en avtale om at Kvinneguiden kunne bistå deg hvis du fikk trøbbel med leveranser etc. Regner med at Kvinneguiden ikke hadde inngått en avtale med de hvis de ikke var seriøse.............

Gjest Borghild
Skrevet

Har bestilt derfra over 30 ganger og har aldri opplevd noe tull. Alltid fått gode produkter med god dato og det er ingen tvil om at de er ekte. Raske er de også.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har bare god erfaring med strawberrynet :)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Virker veldig ekte på meg! Det eneste som er litt på kanten er at de selger såkalte "Salon size" av enkelte produkter som det står på ikke skal selges til vanlige forbrukere. StrawberryNet ble i sin tid anbefalt av Kvinneguiden og de hadde den gangen også en avtale om at Kvinneguiden kunne bistå deg hvis du fikk trøbbel med leveranser etc. Regner med at Kvinneguiden ikke hadde inngått en avtale med de hvis de ikke var seriøse.............

Det at produktet er "salon size" og at det står bakpå at de ikke skal selges videre til vanlige forbrukere forstår jeg ikke.. Det er jo samme produkt som de mindre som det ikke står noen "restriksjoner" på. Eneste med salon size er at de er større...Så selv synes jeg ikke det er på kanten, men at det er ganske praktisk og ok når det er av produkter man bruker en del av.

Jeg har handlet noen ganger fra Strawberry og har aldri hatt problemer med varer, frakt eller tilbakebetaling. :jepp:

Endret av DesertRose
Skrevet

Etter at de tvang forbrukerne til å handle i sitt lands valuta, har prisene på SN steget til himmels, og noen ganger har jeg funnet produkter der som er dyrere enn i fysiske butikker her hjemme. Hva er da vitsen? Tipper de har mistet endel kunder på dette. :filer:

• Liker 3
Gjest Borghild
Skrevet

Noen ting er grisebillig og annet er nesten like dyrt som hjemme. Sånn sett er feelunique bedre, men de har vært utrolig trege i det siste. Er vel pga flykaoset.

Skrevet

Vanlige forbrukere skal ikke kjøpe salongstørrelser, pga at det er billigere pr ml. De skal kjøpe de dyre små flaskene, så produsentene kan tjene seg rike på oss. :) Og det er ikke bare strawberrynet som selger salongstørrelser. Men helt "lovlig" er det nok ikke.

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg lurer på en ting ang strawberrynet..

Sjekket nettbanken min i dag, og der står det reservert beløp fra dem. Men det er skrevet opp to ganger! Altså, ser ut som jeg har bestilt samme vare (til nøyaktig samme pris) to ganger, noe jeg ikke har gjort. I bekreftelsesmailen fra dem viser det også at jeg kun ahr bestilt en vare til denne prisen..

Noen som har vært ute for det samme?

Skrevet

Det har skjedd med meg hos andre butikker, men da har beløpet kommet inn igjen noen dager senere. Aner ikke hvorfor det skjer. Hvis du ikke får tilbake det ene beløpet bør du kontakte butikken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...