AnonymBruker Skrevet 9. januar 2011 #1 Skrevet 9. januar 2011 Er litt tidlig ute, men tenkte å bestille meg sko på e-bay til jeg skal på festival i sommer. Noen som har forslag til sko? Har gummistøvler, tenker mer på noe ala converse som er litt kule
noblesse Skrevet 9. januar 2011 #2 Skrevet 9. januar 2011 jeg synes det er greit å bruke noen billige sko på festival, som jeg rett og slett kan kaste etterpå... på Øya i fjor sommer gikk jeg for turnsko fra H&M, som jeg brukte den ene dagen det gikk an å gå med tøysko der
Gjest Borghild Skrevet 9. januar 2011 #3 Skrevet 9. januar 2011 Ville brukt Converse jeg. Funker alltid!
FantasDick Skrevet 9. januar 2011 #4 Skrevet 9. januar 2011 Ville nok gått for Converse, jeg også - klassikere!
Gjest Dainty Skrevet 10. januar 2011 #5 Skrevet 10. januar 2011 Converse tåler også en omgang i vaskemaskin. Jeg slenger dem inni stadig vekk, og de blir hvite igjen uansett hvor sølete de er
Gjest Heloise Skrevet 10. januar 2011 #6 Skrevet 10. januar 2011 Jeg velger alltid noe som er lett å ta av og på, hvordan de ser ut er klinkende likegyldig Stort sett regner det når jeg er på festival, så klissbløt blir jeg uansett... hmmf. Shelltoes'ene jeg hadde i 2005 funket som f.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå