AnonymBruker Skrevet 9. januar 2011 #1 Skrevet 9. januar 2011 Jeg ser etter en plastikkseng til medium-stor hund, gjerne svart og pen å se på. Kan noen hjelpe meg? Ps: Helst i Oslo
Gjest Bustyvel Skrevet 9. januar 2011 #2 Skrevet 9. januar 2011 De aller fleste har disse sengene og puter som skal være i den. Så er jo bare å stikke innom en dyrebutikk som har hundesenger og titte De koster ikke allverden.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2011 #3 Skrevet 9. januar 2011 De aller fleste har disse sengene og puter som skal være i den. Så er jo bare å stikke innom en dyrebutikk som har hundesenger og titte De koster ikke allverden. Jeg har vært i minst fem forskjellige dyrebutikker, og kun èn hadde plastikkseng. Men denne var desverre altfor stor
Gjest Bustyvel Skrevet 9. januar 2011 #4 Skrevet 9. januar 2011 Jeg har vært i minst fem forskjellige dyrebutikker, og kun èn hadde plastikkseng. Men denne var desverre altfor stor Merkelig, du mener slike: http://www.tempohundogkatt.no/var/ezwebin_site/storage/images/hund/senger-puter-bur/senger-puter/plast-seng/5966-1-nor-NO/Plast-seng.jpg Bor desverre ikke i Oslo, men hadde du bodd her kunne jeg tipset deg om minst 3 dyrebutikker som selger slike senger.
Leo Skrevet 9. januar 2011 #5 Skrevet 9. januar 2011 (endret) Sist jeg var innom Tropehagen Zoo på Alnabru hadde i hvert fall de slike senger i mange forskjellige størrelser. Husker jeg ikke feil hadde de i "kobber" og svart. Oslo Zoosenter har også. Endret 9. januar 2011 av Leo
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2011 #6 Skrevet 9. januar 2011 Åh, tusen takk for tipset! :D Da skal jeg gå og kjøpe i morgen ^^
Fluffe Skrevet 9. januar 2011 #7 Skrevet 9. januar 2011 Den stooore butikken på haugenstua må jo ha noe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå