camiz2 Skrevet 9. januar 2011 #1 Skrevet 9. januar 2011 Da jeg kjøpte telefonen så oppdaget jeg 'marked' programmet som var på tlf, og jeg ble veldig glad i det. Brukte det hele tiden, oppdaterte meg og lastet ned. Men de site mnd så har det ikke funket, står at det er feil ved ned lastingen. Men ikke hva problemet er. Noen som har opplevd samme og kan hjelpe meg?
Snuskepuz1 Skrevet 9. januar 2011 #2 Skrevet 9. januar 2011 Da jeg kjøpte telefonen så oppdaget jeg 'marked' programmet som var på tlf, og jeg ble veldig glad i det. Brukte det hele tiden, oppdaterte meg og lastet ned. Men de site mnd så har det ikke funket, står at det er feil ved ned lastingen. Men ikke hva problemet er. Noen som har opplevd samme og kan hjelpe meg? Tlf Abb? Sperret for mer internett bruk kanskje?
camiz2 Skrevet 9. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 9. januar 2011 Neida. Regningen betales og internetten funker den skjønner du
Snuskepuz1 Skrevet 9. januar 2011 #4 Skrevet 9. januar 2011 Neida. Regningen betales og internetten funker den skjønner du Da vet jeg ikke. Ring inn å hør
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå