Gå til innhold

Brudekjole og brudevals

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har gode tips om brudekjolebutikker i Bergen, Oslo og København? Er egentlig på utkikk etter en litt uformell kjole i lett stoff som gjerne er kort (under knærne).

Og samtidig, noen som har et godt tips til brudevals? Gjerne en litt alternativ versjon. Er ikke så god å kjenne igjen valstakten..

Tips tas i mot med stor takk!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi brukte sangen fra lady og landstryker'n som brudevals.. du vet den hvor de spiser spagetti? Lett å valse til: :)

Skrevet

So This Is Love (Oh,Kjærlighet på norsk), fra Askepott(tegnefilmen) den er vakker:) Det er den sangen som Askepott og Prinsen danser vals til på ballet:) Romantisk! <3

Frankie Valli - Can't take my eyes off of you er også fin..den er ikke vals,hvis dere ville ha noe annet :) <3

Andre søte sanger er; Katie Melua - Sailboat og Ane Brun - Song no.6 :)

Skrevet

Vi danset brudevals til Come away with me med Norah Jones :rødme:

Skrevet

Takk for tips om mange fine sanger som absolutt kan være aktuelle! Liker godt Ane Brun.

• Liker 1
Skrevet

Vi hadde sangen the power of love med Celin Dion til brudevalsen. Den er bare så nydelig! :)

• 3 uker senere...
  • 1 måned senere...
Skrevet

Det var en nydelig kjole!! Grautlerer!

Gjest Chanè
Skrevet

Herreguuuud for en praktfull kjole !! Fikk lyst til å gifte meg på nytt jeg nå ...

Vi hadde Some Day My Prince Will Come, det er også Disney .. :rodmer:

AnonymBruker
Skrevet

So This Is Love (Oh,Kjærlighet på norsk), fra Askepott(tegnefilmen) den er vakker:) Det er den sangen som Askepott og Prinsen danser vals til på ballet:) Romantisk! <3

Frankie Valli - Can't take my eyes off of you er også fin..den er ikke vals,hvis dere ville ha noe annet :) <3

Andre søte sanger er; Katie Melua - Sailboat og Ane Brun - Song no.6 :)

Sorry, ikke meininga å virke pirkete, men jeg må bare... Katie Melua sin Sailboat er nydelig, men den går i 1/4-takt, og ikke 3/4...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...