Tella Skrevet 9. januar 2011 #1 Skrevet 9. januar 2011 Er det noen som har gode tips om brudekjolebutikker i Bergen, Oslo og København? Er egentlig på utkikk etter en litt uformell kjole i lett stoff som gjerne er kort (under knærne). Og samtidig, noen som har et godt tips til brudevals? Gjerne en litt alternativ versjon. Er ikke så god å kjenne igjen valstakten.. Tips tas i mot med stor takk!
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2011 #2 Skrevet 9. januar 2011 Vi brukte sangen fra lady og landstryker'n som brudevals.. du vet den hvor de spiser spagetti? Lett å valse til:
tiriel Skrevet 9. januar 2011 #3 Skrevet 9. januar 2011 So This Is Love (Oh,Kjærlighet på norsk), fra Askepott(tegnefilmen) den er vakker:) Det er den sangen som Askepott og Prinsen danser vals til på ballet:) Romantisk! <3 Frankie Valli - Can't take my eyes off of you er også fin..den er ikke vals,hvis dere ville ha noe annet <3 Andre søte sanger er; Katie Melua - Sailboat og Ane Brun - Song no.6
Frk. Belle Skrevet 10. januar 2011 #4 Skrevet 10. januar 2011 Vi danset brudevals til Come away with me med Norah Jones :rødme:
Tella Skrevet 10. januar 2011 Forfatter #5 Skrevet 10. januar 2011 Takk for tips om mange fine sanger som absolutt kan være aktuelle! Liker godt Ane Brun. 1
Blondie<3 Skrevet 11. januar 2011 #6 Skrevet 11. januar 2011 Vi hadde sangen the power of love med Celin Dion til brudevalsen. Den er bare så nydelig!
Tella Skrevet 31. januar 2011 Forfatter #7 Skrevet 31. januar 2011 Har sett mange fine brudekjoler fra Rembo Styling http://www.rembo-styling.com/ Tror jeg må titte innom Belle Amie i Bergen, for de skal visst ha noe derfra.
Tella Skrevet 28. mars 2011 Forfatter #8 Skrevet 28. mars 2011 Jeg har funnet og kjøpt KJOLEN! Er så fornøyd:) http://www.maggiesottero.com/dress.aspx?style=A3410 Har ellers ikke bestemt oss for brudevalsen, er mange fine å velge mellom.
Gjest Chanè Skrevet 29. mars 2011 #10 Skrevet 29. mars 2011 Herreguuuud for en praktfull kjole !! Fikk lyst til å gifte meg på nytt jeg nå ... Vi hadde Some Day My Prince Will Come, det er også Disney ..
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2011 #11 Skrevet 29. mars 2011 So This Is Love (Oh,Kjærlighet på norsk), fra Askepott(tegnefilmen) den er vakker:) Det er den sangen som Askepott og Prinsen danser vals til på ballet:) Romantisk! <3 Frankie Valli - Can't take my eyes off of you er også fin..den er ikke vals,hvis dere ville ha noe annet <3 Andre søte sanger er; Katie Melua - Sailboat og Ane Brun - Song no.6 Sorry, ikke meininga å virke pirkete, men jeg må bare... Katie Melua sin Sailboat er nydelig, men den går i 1/4-takt, og ikke 3/4...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå