Gå til innhold

Folkelig?

Anbefalte innlegg

Gjest -Starya
Skrevet

Hva som er folkelig eller harry, det har vi vært innom før her på KG.

Glem alt det. Nå er det på tide å spørre: Er du folkelig?

Mitt resultat:

Ikke særlig folkelig. Enten bor du i en større by, eller så er du rett og slett litt sær. Du liker kanskje Tande P og en lottokupong i ny og ne, men der går da også grensen.

:briller:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Under gjennomsnittet folkelig, men du har så absolutt tendensene. Et TV-maraton med Rorbua, grandiosa og øl vil antakeligvis gi betydelig fremgang, så sett i gang.

:ler: Må være det om jeg handlet kjøtt og sprit i Danmark som gjorde utslaget... :klaske:

Jennifer

Skrevet

...må få legge til at jeg gjerne erstatter Tande-P med en ytterligere lotto-kupong! :lol:

Skrevet

Under gjennomsnittet folkelig, men du har så absolutt tendensene. Et TV-maraton med Rorbua, grandiosa og øl vil antakeligvis gi betydelig fremgang, så sett i gang.

Skrevet

Ikke særlig folkelig. Enten bor du i en større by, eller så er du rett og slett litt sær. Du liker kanskje Tande P og en lottokupong i ny og ne, men der går da også grensen.

Bor i en større by ja..

Skrevet

Jeg bor i en liten by, så da er jeg vel mest sær, tenker jeg.

Sære Starya. Joda, det høres ut som at det kan stemme.

Skrevet

:roll:

Gjest Zalomine
Skrevet

Vel... det var så av alternativa som passet meg... rett sagt så godt som inegn, bortsett fra ved "ja/nei" situasjoner, men selv der blir jeg forvirra.. Jeg ER med i en fotballsupporterklubb, men den den er konkurs, så den eksisterer ikke egentlig lengre....

Uansett; jeg er

rorbua kan være kjekk nok til sitt bruk. Grandiosa er uspiselig, pg øl drikker jeg definitivt ikke. Så jeg står over den "fremgangen" jeg... :)

Skrevet
Er du folkelig?

Jeg liker da overhodet ikke Tande P! Ikke spiller jeg heller! :evil: Dustetest!

:ler:

Skrevet

Skrevet

Jeg vil være folkelig! :grine:

Skrevet

Langt over gjennomsnittet folkelig! Med litt mer innsats, skal du slett ikke se bort ifra at du sitter i Rorbua og forteller groviser til det norske folk.

Skrevet

... ingen overraskelser der...

Skrevet

Liker ikke Tande P og spiller aldri lotto, men tar en tur til Sverige i ny og ne!

Gjest Anonymous
Skrevet

Grensen går leeenge før Tande P, i hvert fall! Den mannen gir meg tro på at mennesket stammer fra apene!

Skrevet
Er du folkelig?

liker ikke tande P og spiller ikke lotto.. men kommer fremdeles fra "landet".. må altså være sær..

hva er det for slags latterlig idè? at man må være "folkelig" dersom man er fra bygda.. ærlig talt :roll:

forresten så trodde jeg at jeg var rimelig folkelig.. selv om jeg ikke handler i sverige eller er fotballsupporter.. :o

Skrevet
Ikke særlig folkelig. Enten bor du i en større by, eller så er du rett og slett litt sær. Du liker kanskje Tande P og en lottokupong i ny og ne, men der går da også grensen

Øhm... jeg liker verken Tande P eller lotto, jeg... :ler:

Gjest Ethereal
Skrevet

Som forventet ble svaret:

Ikke folkelig i det hele tatt. Der andre morer seg over frodig og sjarmerende kystkulur, kjeder du deg og setter på litt polsk frijazz. Mmm. Selvbedragets kunst.

Og det vil nok de fleste jeg kjenner skrive under på.

Men polsk frijazz???? Nope, heller litt ordentlig electronica eller house...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...