AnonymBruker Skrevet 9. januar 2011 #1 Skrevet 9. januar 2011 Det er noen mnd til bikinisesongen enda, men jeg liker å være tidlig ute. Noen som har noen nettsider hvor man kan finne bikinier for store pupper? Jeg har kikka litt på Victoria Secrets - kjempe fine bikinier, men for små! Jeg ser de har noen halterneck bh'er som er beregna for store pupper, men sånt har jeg prøvd før, og det er virkelig ikke bra for nakken. Jeg er ute etter noe som støtter, og ser fin ut. Jeg har lyst på en som pusher litt opp, men de fleste push up bh'ene til bikiniene går kun til 75d.. Jeg må ha 75F! Jeg er ei ung jente, 21 år, så har ikke så lyst til å se ut som en gammel bestemor på stranda enda..
Gjest Lille-pus Skrevet 9. januar 2011 #2 Skrevet 9. januar 2011 (endret) Lace har velig bra nettbutikk, og de fører helt ok med bikinier og annet badetøy Ta en titt på sidene dere og se om du finner inspirasjon Endret 9. januar 2011 av Lille-pus
Gjest Elfrida Skrevet 9. januar 2011 #4 Skrevet 9. januar 2011 (endret) Bravissimo.com Brastop.com (litt varierende utvalg) Figleaves.com Endret 9. januar 2011 av Elfrida
Gjest Eurodice Skrevet 9. januar 2011 #6 Skrevet 9. januar 2011 Jeg er ei ung jente, 21 år, så har ikke så lyst til å se ut som en gammel bestemor på stranda enda.. Off topic, men kan ikke dy meg . Jeg var 42 år da jeg ble farmor. Gammel? Jeg har mye flottere figur enn mange ungjenter.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2011 #7 Skrevet 9. januar 2011 Jeg er en 75G og sverger til Change <3 Er det stor forskjell på Change og f.eks. Triumph?
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2011 #8 Skrevet 9. januar 2011 Ellos.no? Etter å ha bestit fra Ellos en gang blir jeg bombadert med reklame i posten. 2 ganger i uka ligger det kataloger.
Gjest Naenia Skrevet 9. januar 2011 #9 Skrevet 9. januar 2011 Er det stor forskjell på Change og f.eks. Triumph? Hm... Nå ble jeg usikker. Gikk selv rett fra H&M til Change og har holdt meg der siden. Tenker du på kvalitet, støtte eller størrelser?
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2011 #10 Skrevet 9. januar 2011 Off topic, men kan ikke dy meg . Jeg var 42 år da jeg ble farmor. Gammel? Jeg har mye flottere figur enn mange ungjenter. Hehe, det var på ingen måte ment som noe negativt om mødre eller bestemødre.. Det var sikkert bare litt klønete formulert. Med andre ord, så vil jeg se ut som jeg er 21. Jeg vil ikke kle meg så mye eldre enn jeg er, om du forstår
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2011 #11 Skrevet 9. januar 2011 Hm... Nå ble jeg usikker. Gikk selv rett fra H&M til Change og har holdt meg der siden. Tenker du på kvalitet, støtte eller størrelser? Jeg tenkte egentlig på størrelsen. Jeg regner med kvalitet er ca likt når det gjelder litt dyrere merker. Jeg ble selv målt på triumph til en 75F, jeg prøvde å bestille en 75F fra Lazenza eller hva det heter, og den passet ikke i det hele tatt, så det er ikke så lett med bh størrelser.
mjau-mjau Skrevet 9. januar 2011 #12 Skrevet 9. januar 2011 Bravissimo.com Brastop.com (litt varierende utvalg) Figleaves.com Disse er veldig bra, brukt de flere ganger til både vanlige BH'er og bikinier Brastop sender også som gave så du slipper å betale toll! Ikke noe problem med retur heller om det du har bestilt ikke skulle passe. Pengene føres raskt tilbake på kredittkortet når de ha mottatt returvarene.
Gjest Eurodice Skrevet 9. januar 2011 #13 Skrevet 9. januar 2011 Hehe, det var på ingen måte ment som noe negativt om mødre eller bestemødre.. Det var sikkert bare litt klønete formulert. Med andre ord, så vil jeg se ut som jeg er 21. Jeg vil ikke kle meg så mye eldre enn jeg er, om du forstår Jeg skjønner hva du mener, bra du tok mitt innlegg med humør :-).
Wonders Skrevet 10. januar 2011 #14 Skrevet 10. januar 2011 bikinisesongen starter i februar i butikkene, så du er ikke så tidlig egentlig. Det lille under fører mye godt i størelser http://www.ebbesenogjensen.no/ 1
Bex Skrevet 10. januar 2011 #15 Skrevet 10. januar 2011 Ikke lett det der, jeg har lett etter bikini i fem år, men ikke funnet ennå. Vil ikke ha turkis eller annen grell farge, og helst en som støtter litt. Så er ikke veldig kravstor, men likevel er det vanskelig. Kjøpte en på Change i fjor, siden jeg bare måtte ha, men etter tre dager på stranda var den gått opp en omkrets eller to og blitt altfor slapp. Ville nok lett i engelske nettbutikker, de er så mye flinkere med størrelser og ungt design. Jeg har en håpløs størrelse som veldig lite produseres i, men med 75F burde du finne mye hos de som Elfrida nevner.
Gjest Lille-pus Skrevet 10. januar 2011 #16 Skrevet 10. januar 2011 Jeg har denne fra Freya Swim. Med 70E så er det ikke så uvanlig, men det er nå godt med god støtte alikvel. Har vært veldig fornøyd med Freya sine bikinier (og det har ikke alltid vært like enkelt å finne en god, fin bikini uten halterneck som graver seg inn i nakken ) Men, det fikk jeg da jeg endelig ble introdusert for Freya sine bkinier
gohege Skrevet 10. januar 2011 #17 Skrevet 10. januar 2011 hva med change? jeg handler der titt og ofte, men jeg har helt det motsatte problemet enn det du har, for jeg er en A-cup jente som gjerne vil framheve bysten min:)
Gjest Sunshine22 Skrevet 13. januar 2011 #18 Skrevet 13. januar 2011 TS,jeg kjenner meg igjen i det du skriver.... Jeg har str 65E, og jeg har også slitt med å finne fine bikinier som passer..Men bla i Trondheim har de en butikk som heter SHE(undertøy,bikinier etc) Du får god hjelp til å finne riktig str og til å finne ut hvilken bikini/badedrakt som passer deg best! Anbefales! Jeg har funnet mange fine bikinier(og undertøy) når jeg har vært der, så når jeg er i Tr.heim må jeg alltid innom butikken Ellers så har vi da bla Lalina i Oslo med mye fint badetøy og undertøy. Og på bravissimo.com har de også mye bra! Change holder jeg meg langt unna, da jeg har vært på flere av butikkene deres i Norge, og fått både dårlig service og feil størrelse. Håper du finner noe du blir fornøyd med TS
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2011 #19 Skrevet 13. januar 2011 I fjor kjøpte jeg to bikinier på Change i 70H og I, og begge sitter veldig fint enda. De var ikke i stygge, grelle farger heller, så jeg er fornøyd med dem! Jeg kjøper ikke BH-er på nettet, da det er umulig å vite hvordan BH-en passer til kroppen før jeg har prøvd den på. Bruker alt fra 65I/J til 70G/H/I.
Gjest SmurfeLurfen Skrevet 24. januar 2011 #20 Skrevet 24. januar 2011 Så bra at noen har laget en tråd om dette og mange bra linker å se på! Litt OT: Men er det bare jeg som får "kulde-nippels" når jeg bader eller går i bikini med tynt stoff? Altså vanlig badedrakt stoff? Og har dere noen tips til å unngå det egentlig? Har en som passer, men den er altså sånn. Har ikke funnet noen som passer meg av tykt stoff.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå