Gå til innhold

Bianco-sko :)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fant et par sko på Bianco i går som jeg syns var fine, og ikke minst veldig gode å gå i (de få meterne jeg gikk i butikken) pga. god såle. Men jeg satte de fra meg igjen siden de koster 700 kroner og ikke bør være noe impulskjøp. Men i dag angrer jeg litt, og lurer på hva dere andre syns om de, og hvilke farge dere i såfall kunne tenkt dere. Jeg har selv sett på svarte, siden det passer til alt. Her er link: http://www.bianco.com/collections/product_description.html?articleno=26-45454-10&sid=8c84faaf96dceee5c297f9653b2ce76a - PS: de svarte ser rare ut på linken, så det er lurt å se på de andre fargene for å se hvordan de egentlig ser ut.

Videoannonse
Annonse
Gjest Lizette
Skrevet

Jeg likte de ikke så godt.. Men det er mest fordi jeg uansett ikke liker kilehæl.

Skrevet

Synes de var kuule, jeg! Men jeg hadde foretrukket de i mørkebrunt (fint til jeans) eller beige (litt mer vårlig).........

AnonymBruker
Skrevet

Det aller viktigste er jo at de er gode å gå i, så jeg synes bare du skal dra tilbake til butikken og gå noen flere runder mellom reolene. Utseendemessig er det da fine, enkle sko du kan bruke til det meste. Tror jeg ville valgt mørkebrunt, faktisk... De svarte ser kanskje litt for simple ut? Og lys beige hadde jeg ikke gått for fordi det blir stygge merker så fort på lyse sko.

Skrevet

Jeg synes heller ikke at de var spesielt fine, men de er jo anvendelige og ser gode ut å gå i. Hadde nok valgt de gråbrune (nummer 2).

Skrevet

Jeg synes de var litt kjedelige, men om de er gode på foten er det kanskje viktigst? Jeg synes de var finest i fargene 2,3 og 4.

Skrevet

Litt for kjerringaktig for min smak. Synes kilehæl kan være fint om hælen er høy, men blir fort litt tante Molla om den er halvhøy og i sånt ruglete materiale.

Skrevet

deilige når det er skikkelig vinter da, i stedet for heler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...