Gjest Blubberella Skrevet 9. januar 2011 #3 Skrevet 9. januar 2011 Svelger ved oralsex og tørker bort med håndduk ellers. 1
QueenPenelope Skrevet 9. januar 2011 #4 Skrevet 9. januar 2011 (endret) Svelger ved oralsex og tørker bort med håndduk ellers. EDIT: Vi har forresten håndklær liggende på soverommet som vi legger under oss, ettersom jeg søler en del jeg også Endret 9. januar 2011 av QueenPenelope 1
Gjest birry93 Skrevet 9. januar 2011 #5 Skrevet 9. januar 2011 Det meste av griseriet hans havner i kondomet, men jeg lager jo litt søl selv, da. Tørker opp med en fuktig klut når vi er ferdige.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2011 #6 Skrevet 9. januar 2011 Hva gjør dere med sengetøy og slikt om det skulle bli litt søl? Bytter dere alltid etter hver gang?
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2011 #7 Skrevet 9. januar 2011 Hva gjør du med sædsølet etter sex? Kona er zoofil, så jeg slipper bare inn hunden etterpå og lar den få gjøre henne ren.
Gjest Ruccola Skrevet 9. januar 2011 #8 Skrevet 9. januar 2011 Vi søler ikke.... Har vaskekluter liggende i nattbordet. Jeg tar en og legger mellom beina, og han tar en og tørker av snoppen med. Jeg ligger bare med kluten der til morningen og slenger den da i vask. Ingen søl på sengetøy, og ingenting nedover lårene - og det beste av alt at jeg slipper å gå på do rett etterpå Noen syns sikkert dette er ekkelt, men for oss fungerer det helt supert.
Purple Toxic88 Skrevet 9. januar 2011 #9 Skrevet 9. januar 2011 bruker nærmeste håndkle eller annet som funker.. somregel har vi håndkle under, men det er mer til mitt gris enn hans
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2011 #10 Skrevet 9. januar 2011 Men hva gjør dere f.eks ved en ONS eller andre "tilfedigheter" Er jo litt sært å spøøre typen du har vært med hjem om noe å tørke med...? Eller?
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 9. januar 2011 #11 Skrevet 9. januar 2011 Håndkle. Sengetøyet byttes hver 14.dag uansett, men ved mye søl byttes det oftere.
Gjest Raindrops Skrevet 9. januar 2011 #12 Skrevet 9. januar 2011 Men hva gjør dere f.eks ved en ONS eller andre "tilfedigheter" Er jo litt sært å spøøre typen du har vært med hjem om noe å tørke med...? Eller? Jeg synes ikke det er sært å spørre om i det hele tatt. Han også må jo forstå at det blir søl og at jeg ikke har tenkt å ligge i det sølet. Som oftest svelger jeg, siden det blir minst søl på den måten, hvis ikke så har vi en håndduk liggende ved senga. Kommer han inni meg så går jeg på toalettet.
Gjest Mynona83 Skrevet 9. januar 2011 #13 Skrevet 9. januar 2011 Går på do, eller sovner og lar det stå til. Det meste kommer ikke ut før jeg står oppreist uansett, så det kommer da ikke ut før dagen etter. Når jeg var i forhold hadde vi en dorull ved siden av sengen.
Gjest HunterLady Skrevet 9. januar 2011 #14 Skrevet 9. januar 2011 Hva gjør du med sædsølet etter sex? Jeg spiser det. Ellers så bruker man vel selvsagt håndduk eller noe annet å tørke med. Ei skitten t-skjorte f.eks.
Tinkerbell_ Skrevet 9. januar 2011 #15 Skrevet 9. januar 2011 Tørker...med mindre jeg svelger det ved oralsex..
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2011 #16 Skrevet 9. januar 2011 Kona er zoofil, så jeg slipper bare inn hunden etterpå og lar den få gjøre henne ren. ??
Gjest Armule Skrevet 9. januar 2011 #18 Skrevet 9. januar 2011 Men hva gjør dere f.eks ved en ONS eller andre "tilfedigheter" Er jo litt sært å spøøre typen du har vært med hjem om noe å tørke med...? Eller? ved ONS og "tilfeldigheter" så bør man jo strengt tatt bruke kondom Men om man ikke liker den slags uansett, så er det ikke noe sært å skulle spørre om noe å tørke med. Han burde vite såpass at søl vil det bli, og at en våt flekk å sove på vil man helst unngå.
Gjest Armule Skrevet 9. januar 2011 #19 Skrevet 9. januar 2011 Jeg kan ikke bare "la det stå til" og glemme det til neste morgen, som oftest prater vi litt og da hender det ofte at jeg ler. Da spiller det ingen rolle om man står oppreist eller ikke
Gjest Raindrops Skrevet 9. januar 2011 #20 Skrevet 9. januar 2011 Jeg kan ikke bare "la det stå til" og glemme det til neste morgen, som oftest prater vi litt og da hender det ofte at jeg ler. Da spiller det ingen rolle om man står oppreist eller ikke Haha, samme her! Jeg har ligget med det en hel natt bare én gang, og det kom ikke ut før jeg hostet under frokosten med familien hans, skulle likt å sett mitt eget ansiktsutrykk da Synes det er litt ekkelt å ha det oppi der så lenge, det stinket død og fordervelse da det kom ut iallefall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå