Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen et tips? Plutselig nekter telefonen (eller iTunes, eller iMac) å synkronisere bilder mellom iPhone4 og iMac. Dvs. jeg får bilder over fra 'fonen til PC'n men jeg får ikke lenger til å legge inn enkeltbilder eller album på iPhone når jeg synkroniserer. Det kommer bare opp en feilmelding om at "iPhone enheten kan ikke synkroniseres. Den nødvendige filen ble ikke funnet". Musikk og notater synkroniseres fint så det kan ikke være selve forbindelsen mellom iTunes og iPhone som er kaputt.

Har garantert ikke slettet noen filer med vitende og vilje, og jeg vet dette funket før. Det jeg ikke vet er om feilen ligger i iPhone eller om det er noe krøll med iTunes. (Eller for den del med iMac). Har prøvd å lete i manualer uten å finne noe, og prøvde også gjenoppretting av OS på iPhone. NIks resultat.

Spørsmål er lagt ut på mac1 forumet, men så langt har ingen kloke hoder der kommet opp med svar heller.

Har noen andre enn jeg vært borti fenomenet. (Kan jo alltids bruke dropbox, men blir sur når slike ting nekter å virke.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...