Gå til innhold

Vg test av mascara

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Rimmel ble altså testens vinner.

Noen som har prøvd denne?

Jeg har litt vanskelig for å tro at denne er bedere enn Helena rubinstein sin feks, som de også testet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke prøvd den, men til den prisen kan man jo gi den en sjanse :) .

Kjøpte forresten en leppestift fra Rimmel (som min sønn ville ha til å "leke" med) fordi den var billig. Det endte opp med at det er jeg som bruker den (passa jo på å få en ok farge). Den sitter kjempegodt :) !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rimmel ble altså testens vinner.

Noen som har prøvd denne?

Jeg har litt vanskelig for å tro at denne er bedere enn Helena rubinstein sin feks, som de også testet.

det betyr egentlig bare at helena rubinsteins markedsavdeling har klart å overbevise deg om at det er en nødvendig sammenheng mellom pris og kvalitet. det koster sikkert tre kroner å lage en mascara av begge merkene. det du betaler for, er å føle deg som et lite luksusdyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sverger til Lancômes Amplicils som også ble testet. Den er super.

Det som irriterer meg med slike tester (og ikke minst vinanmeldelser og TV2 hjelper deg) er at pris blir en altfor viktig faktor, slik at kvaliteten på test"vinneren" ikke nødvendigvis kommer opp mot konkurrentene som scorer lavt pga. pris. :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå var vel ikke pris nevnt som vurderingsfaktor i denne testen. men uansett synes jeg det er rimelig med en 'valuta-for-pengene' vurdering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bruker Rimmel Exaggerate, jeg. Supergod vannfast mascara. Har brukt den trofast i mange år. Betaler 69 eller 89 for den.

Må ha vannfast, og har ofte blitt skuffet over dyre merker. Så, derfor Rimmel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker Rimmel og er kjempefornøyd - mye bedre enn f.eks Diorshow mascaraen jeg brukte før Rimmel... :-?

Suz :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shivani

Har prøvd noen fra Rimmel, og ærlig talt syns jeg ikke de var gode. Vil man ikke ha en kjempedyr så finnes det andre, litt dyrere alternativer.

For å si det slik:

Tiltross hva enkelte tidligere har påstått her inne er det en sammenheng mellom visse firmaer innenfor samme konsern, Liker man Lancome, kommer nyheten først dit, før nesten samme produkt kommer til Perfection (dette vet jeg fra innsiden). Så sjansen er stor for at mascaraen man liker i det ene har et "speil" i det andre.

Det jeg IKKE liker i slike tester er at de ofte tester produkter opp mot hverandre som ikke er sammenlignbare. Man kan f.eks ikke prøve først en mascara som bare forlenger mot en som har en fauxcils-effekt (kunstige vipper). Da vil selvsagt den siste virke klumpete og voldsom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...