sjøstjerna Skrevet 9. januar 2011 #1 Skrevet 9. januar 2011 Gossip girl, Hellcats, Pretty little liars og One tree hill..
Gjest Raina Skrevet 9. januar 2011 #3 Skrevet 9. januar 2011 Criminal Minds, Modern Family og Supernatural.
redchilli Skrevet 9. januar 2011 #4 Skrevet 9. januar 2011 entourage, frustrerte fruer, greys anatomy
Gjest Bustyvel Skrevet 9. januar 2011 #6 Skrevet 9. januar 2011 Hotel Cæsar, Unge Mødre, Top Model, Desperate Housewifes og Biggest Looser ser jeg fast. Desperate Housewifes laster jeg ned.
cilipili Skrevet 9. januar 2011 #7 Skrevet 9. januar 2011 Criminal Minds Modern Family The Office Law And Order SVU Boardwalk Empire
Anglofil Skrevet 9. januar 2011 #8 Skrevet 9. januar 2011 * Spooks * CSI: Las Vegas * CSI: Miami * To the Manor Born * NYPD Blue * Teachers * Yes Minister/Yes Prime Mininster * The Good Life, Spooks * Ballykissangel * 2000 Acres of Sky * As Time Goes By * Doc Martin * A Fine Romance * Foyle's War * No Job for a Lady * Executive Stress * Wire in the Blood * The Inspector Lynley Mysteries * Prime Suspect * The Pretender * Lois & Clark - The New Adventures of Superman * The X-files * William & Mary * Cold Feet * Dawson's Creek * Little House on the Prairie * Commander in Chief * Nynne * Krøniken * Gilmore Girls * House M.D. * Bones * Criminal Mines * Grey's Anatomy * Sex & and the City For tiden venter jeg på at nye sesonger av Executive Stress og Spooks skal komme i posten. Mvh Yvonne
desperate Skrevet 9. januar 2011 #9 Skrevet 9. januar 2011 Desperate Housewives Grey's Anatomy Dexter Gossip Girl How I Met Your Mother Big Bang Theory One Tree Hill Blue Mountain State Jeg trooor det var alle.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2011 #10 Skrevet 9. januar 2011 trenger da ikke nevne alle seriene man har sett i hele sitt liv....
Fluffe Skrevet 9. januar 2011 #11 Skrevet 9. januar 2011 Oj. Det er ganske mange egentlig. Men Csi erihvertfall det jeg MÅ ha med meg
Fluffe Skrevet 9. januar 2011 #12 Skrevet 9. januar 2011 trenger da ikke nevne alle seriene man har sett i hele sitt liv.... Nei de nevner hvem de følger med på
Anglofil Skrevet 9. januar 2011 #14 Skrevet 9. januar 2011 trenger da ikke nevne alle seriene man har sett i hele sitt liv.... Det har jeg heller ikke gjort, dette er serier jeg følger med på, har på dvd og som jeg kan se om igjen, og om igjen. Mvh Yvonne
SusanneGullet Skrevet 9. januar 2011 #15 Skrevet 9. januar 2011 Frustrerte Fruer Gossip Girl True Blood Og det var det
antibac Skrevet 9. januar 2011 #17 Skrevet 9. januar 2011 Dexter Desperate Housewives Boardwalk Empire Six Feet Under
Scorpina Skrevet 9. januar 2011 #18 Skrevet 9. januar 2011 (endret) Frustrerte Fruer CSI (MINUS Miami...yukk!!) Criminal Minds Grey's Anatomy The Real Housewives of Atlanta + Beverly Hills. Cougar Town ..og that's about it, tror jeg. Visste det var noen jeg hadde glemt: Private Practice og Brothers&Sisters. Endret 9. januar 2011 av Scorpina
Gjest Galithralia Skrevet 9. januar 2011 #19 Skrevet 9. januar 2011 CSI CSI NY Criminal Minds Bones The Mentalist
Gjest Raina Skrevet 9. januar 2011 #20 Skrevet 9. januar 2011 * Yes Minister/Yes Prime Mininster Mvh Yvonne Hehe, engelsk læraren min på vidaregåande var heilt gal etter denne seria, han forguda den nærmast. So han tok med ei episode og skulle vise oss, og det er det kleinaste eg har vore med på. Han lo so han haldt på å tisse på seg, medan vi satt som nokre flaue spørsmålsteikn, og lurte på kva som var morsomt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå