Gjest Anonymous Skrevet 29. oktober 2003 #21 Skrevet 29. oktober 2003 Ja, men det er fettlaget på venusberget som gir den runde buen som mange menn finner tiltrekkende. Feil, det er nok den buen som et utstående skamben lager, vi liker. Det hele er i grunnen en visuell tøysesak, som egentlig ikke har noen som helst betydning, når alt kommer til alt.
Gjest Anonymous Skrevet 29. oktober 2003 #22 Skrevet 29. oktober 2003 Feil, det er nok den buen som et utstående skamben lager, vi liker Hvor stort skambenet er bestemmer hvor mye skambenet stikker ut, men det er fettlaget som gir det avrundete utseendet. Benstruktur alene gir kantet utseendet, mens fettet utenpå runder av kantene. En bollemus uten fett på ville sett kantet og hard ut. Men uansett hvor slanke jenter er har de heldigvis vanligvis fett der!
Gjest Poirot Skrevet 29. oktober 2003 #23 Skrevet 29. oktober 2003 "som vi liker"....? Trodde det var individuelt hva menn likte, jeg.
Gjest Bollemusa Skrevet 29. oktober 2003 #24 Skrevet 29. oktober 2003 Og hvilken mann liker ikke det? Alle liker det!
Gjest Poirot Skrevet 29. oktober 2003 #25 Skrevet 29. oktober 2003 Feil, det er nok den buen som et utstående skamben lager, vi liker. Det hele er i grunnen en visuell tøysesak, som egentlig ikke har noen som helst betydning, når alt kommer til alt. Siktet til dette innelgget.
Noorgie Skrevet 29. oktober 2003 #26 Skrevet 29. oktober 2003 Hmm. Sett fra mannens side er ei Bollemus noe flott, som vi gjerne vil nyte og kose oss med så ofte vi får lov til.......
Gjest Dutte Skrevet 29. oktober 2003 #27 Skrevet 29. oktober 2003 Det er faktisk mulig å få lagt inn ekstra fett på venusberget og de ytre kjønnsleppene for å få "bollemus" :o !! Men det er vel bare i the US of A at folk er så gale... Vær glad i den musa du har!!
Luringen Skrevet 3. november 2003 #28 Skrevet 3. november 2003 Dama sier jeg har "bolle-pikk" Og riktig...jeg liker å bruker den til å "bolle" Som de sier i Danmark...
Gjest Anonymous Skrevet 4. november 2003 #29 Skrevet 4. november 2003 Nå har vi definert bollemus... Hva er så "Flaggermus" ???
gutt_1982 Skrevet 4. november 2003 #30 Skrevet 4. november 2003 Nå har vi definert bollemus... Hva er så "Flaggermus" ??? Jeg foreslår at du leser her: http://www.zoologi.no/flmus/index.htm
Mette Skrevet 5. november 2003 #31 Skrevet 5. november 2003 Tråden er ryddet, hold dere til temaet. Remyline -moderator-
Diva Skrevet 6. november 2003 #32 Skrevet 6. november 2003 Urk - Moderator krampe!! http://freedaag.members.easyspace.com/2001...23/Bollemus.jpg HER da
Gjest Anonymous Skrevet 6. november 2003 #33 Skrevet 6. november 2003 What?? Fordi temaet skiftet til "flaggermus"???? :o Vet at et par ok innlegg ble fjernet ihvertfall. Må vel kunne skifte tema uten at det er noen krise? (Eller tok den av med krenkende kommentarer...? Fikk det ikke med meg. Isåfall- beklager, skjønner at den ble rettet på..)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå