Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært og kjøpt meg masse klær,men siden jeg ikke har all verden med penger tok min svigermor meg ut på shopping.

Det var på bruktbutikk!

Fant masse fint og har 5 jeans og 6-7 gensre og noen topper:)

Men ser at det er mange som mener det er ekkelt og kjøpe brukt,men jeg har enkelt og greit ikke noe valg,har ikke hatt så mye klær som jeg har nå på lenge:)

Lurer på hva dere syns?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ekkelt.. ?? De er jo vasket får jeg håpe.. Er det egentlig noe eklere enn å sove på hotell i senger og sengetøy som andre har sovet i?

Endret av missyme
Skrevet

Nei jeg syns ikke det er ekkelt:P

Men så på barnimagen.no at de som kjøper brukt til barna sine ikke burde ha barn :skratte:

Gjest Normalfordeling
Skrevet

Ikke ekkelt i det hele tatt.

Billig og miljøvennlig.

Regner med at du vasker klærne før bruk uansett.

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg ser ingenting galt i bruktklær, og synes det er synd at butikkene her i byen har såppas dårlig utvalg.

Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Det er da absolutt ikke noe "ekkelt" ved brukte klær.

Også alle de flotte retro- perlene man kan være heldig å fine :)

Min flotte, røde, engelske ullkåpe er en slik perle (som stadig henter kommentarer og spørsmål om hvor den er kjøpt. Mange festelige tryner å observere når jeg sier at den er funnet på Fretex).

Matcher den gjerne med designer jeans, Peter Kaiser støvletter og et Hermes skjerf ;)

Endret av Lille-pus
Skrevet

Jeg kjøper en del brukt, og synes det er bare bra! Det er god kvalitet på mange gamle plagg, og de er da godt vasket og/eller renset før de selges videre. Dessuten er det bra for miljøet!

Skrevet

Jeg ser ikke noe galt i å kjøpe/bruke brukte klær! Stikker ofte innom bruktbutikkene her i byen, men skjldent jeg finner klær i min størrelse - smykker og annen pynt har jeg kjøpt litt av! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...