alberto Skrevet 24. januar 2011 #101 Del Skrevet 24. januar 2011 want some one can english please Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ember Skrevet 24. januar 2011 Forfatter #102 Del Skrevet 24. januar 2011 Jeg er mest skeptisk til å bli gjenkjent av kjentfolk... Fremmede får tro akkurat hva de vil. Hmm... Tja, kanskje det. Eller sånne som en bare kjenner til, og som egentlig ikke burde vite så mye om en og man i alle fall ikke vet like mye om selv, så det blir skjev fordeling i bekjentskapet. Det ville vært litt ekkelt. Vil ikke at de som kjenner meg skal kjenne meg igjen heller. Menmen, mye mer sosialt enn å la være, og det er litt godt å få skrevet ned deler av kaoset også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 24. januar 2011 #103 Del Skrevet 24. januar 2011 Enig Alltid godt å få det ned på papiret, ihvertfall på dager som er litt grå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ember Skrevet 24. januar 2011 Forfatter #104 Del Skrevet 24. januar 2011 Mhm! Da er det veldig nice å få det ned i skrift, men da kommer vi litt tilbake til at man i alle fall ikke vil gjenkjennes, så da kan det heller bli et innlegg som anonym bruker på tilhørende underforum... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 24. januar 2011 #105 Del Skrevet 24. januar 2011 Har brukt den løsningen noen ganger ja... Er jeg slem hvis jeg fniser litt av Alberto? Gud, fniser som en småjente i natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ember Skrevet 24. januar 2011 Forfatter #106 Del Skrevet 24. januar 2011 Hihi, jeg fniser selv jeg Mon tro hva han er ute etter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 24. januar 2011 #107 Del Skrevet 24. januar 2011 Jeg har mine teorier (les: kyniker) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ember Skrevet 24. januar 2011 Forfatter #108 Del Skrevet 24. januar 2011 Redd kynismen faktisk er riktig i dette tilfellet ja... <naivmodus> Kanskje jeg skulle svart ham? På PM?</naivmodus> Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 24. januar 2011 #109 Del Skrevet 24. januar 2011 Sikkert lurt å sende med et bikinibilde så han vet du er seriøs! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ember Skrevet 24. januar 2011 Forfatter #110 Del Skrevet 24. januar 2011 BIkini eller MANkini? Hva tror du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 24. januar 2011 #111 Del Skrevet 24. januar 2011 Nå tør jeg ikke gjette da det muligens kan tolkes som mine tanker om din vekt, og det er skumle saker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ember Skrevet 24. januar 2011 Forfatter #112 Del Skrevet 24. januar 2011 Hihi, ja det er sant, damer og vekt er et skikkelig minefelt :gjeiper: Tenker vi går for plain and simple nude pics. Da tenker jeg han blir happicat ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 24. januar 2011 #113 Del Skrevet 24. januar 2011 Bra plan! Si i fra om du får god respons da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ember Skrevet 24. januar 2011 Forfatter #114 Del Skrevet 24. januar 2011 Uffe, tenk om jeg nå gikk glipp av et spennende og givende vennskap med et kjempeinteressant menneske som bare tilfeldigvis var så uheldig å ikke kunne norsk (ennå) :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 24. januar 2011 #115 Del Skrevet 24. januar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 24. januar 2011 #116 Del Skrevet 24. januar 2011 Ser du har hatt besøk av en hønk i nattens mulm og mørke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 24. januar 2011 #117 Del Skrevet 24. januar 2011 Er ikke så sikker på engelskkunnskapene der i gården heller, jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 24. januar 2011 #118 Del Skrevet 24. januar 2011 Ser du har hatt besøk av en hønk i nattens mulm og mørke. Jeg overser Alberto og regner med det er meg du referer til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ember Skrevet 25. januar 2011 Forfatter #119 Del Skrevet 25. januar 2011 Jeg overser Alberto og regner med det er meg du referer til Klart det var deg, Hogwash I kveld skal jeg trene! Etter en altfor kort(og urolig, det er tøft å snu til normal døgnrytme etter en uke nattevakter i strekk!) natt, jobb og møte fra kl 17 til 2030. Kan komme til å trenge motivasjon i kilopakning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ember Skrevet 25. januar 2011 Forfatter #120 Del Skrevet 25. januar 2011 (endret) Ser du har hatt besøk av en hønk i nattens mulm og mørke. Vet ikke jeg, avataren hans(uansett om det var Alberto eller Hogwash egentlig) er liksom så intetsigende... Er ikke så sikker på engelskkunnskapene der i gården heller, jeg da. Kanskje det han egentlig spurte etter var en engelsklærer? :gjeiper: Endret 25. januar 2011 av Ember Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå