Gå til innhold

Chaostheory

Ember

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:vinke:

Hellu Wind, hyggelig å få besøk :)

Approved by hogwash :opplyser:

*stemple*

Ble tipset om den for mange år siden, av en litt over snitt musikalsk kamerat. Var den første jeg søkte etter da jeg fikk spotify og ble fryktelig trist da den ikke var der. Takk og pris for at de bestemte seg for å bruke den i Meet Joe Black :jepp:

Musikkwise må jeg ha litt hardt (Slipknot, Disturbed, Rammstein), litt silkemykt(som nevnte sang) og masse imellom (og på siden) :fnise:

Og jeg skal på LP på Hoveeeeeee i år :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*snike*

Jeg melder meg på i klubben over de som gjerne tar tips hvis du finner konsentrasjon på boks!

Blir natta lang? Synes jeg også til tider, sånn konsentrasjonsmessig i alle fall. Løsningen jeg har funnet er både endelig og litt feig: Jeg slutter med nattevakter :gjeiper:

Ellers så funker kaffe og vann, og musikk. I min erfaring, noe som er vitaproe-argumentasjon og dermed verdt ca ingenting :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja hadde man bare hatt muligheten for musikk... :sukk:

Og....der! Hadde jeg surfet gjennom internett!

Uff så kjedelig... Her står musikken i taket til tider.

Tomhjernet internettsurfing. Er lommekjent på cheezburger network jah :gjeiper:

Benytte tiden til noe nyttig? Leser om brannmurer i natt :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sun tzu - art of war her. Nyttig er kanskje ikke ordet dog...

Jo, det vil jeg påstå at den er, det er jo snakk om strategi! Med litt tilpasninger kan den helt sikkert være svært så nyttig i flere sammenhenger ;)

Ta med god bok på jobb! Eventuelt spille på PC, eller på DS. :jepp:

Jeg har lest en del HP på jobb... :fnise: Men spille tør jeg ikke, det krever så mye oppmerksomhet at det er fare for å glemme jobben og det går absolutt ikke an. Benytter tiden til faglig oppdatering - og KG, hehe.

Brøt treningsplanen i dag :sjenert: Ble ingen trening... Skuffet, men jeg er ikke god i låret ennå, hersens strekk! Skal se om det tåler noen runder opp og ned trappa utover natta da :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er smart å la treningen være når du er skadet, da trenger kroppen hvile. :) Ja, du kan ikke akkurat spille Dragon Age på jobb, men det er en del spill til DS som er mye enklere og som ikke krever samme type innlevelse. F.eks koser jeg meg med Harry Potter Lego Year 1-4 på DS. Slike spill kaller jeg for CiB-spill ("Chill in Bed").

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir litt Bejeweled og Mah-jong av og til ja ;)

Men siden jeg har to jobber skader det ikke å gjøre noe nyttig når jeg har tid til overs heller. Det er liksom helt greit at jeg bruker tiden på research og forelesningslaging siden jeg samtidig forbedrer meg på den jobben jeg gjør. Win-win situasjon :)

Litt vrient å motivere seg av og til da, det skal jeg innrøme :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo genialt, om du kan klare å gjøre slikt på jobb! Ekstra bonus. Så kan du bruke litt tid på å forberede og være flink, og så feire med et par runder Mahjong etterpå. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig med Tabris, ta det pent når du ikke er bra! :opplyser:

Musikk funker på meg når jeg skal gjøre praktiske ting, men ikke teoretiske (lese, skrive, sånt). Da er det bare distraherende.

Hatt en fin helg? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar det med ro, som dere befaler :ler: Men det er litt vanskelig når man så gjerne vil få bevegd seg.

Jobber opp motivasjon til dobbeltjobbing nå, har litt av hvert å få unna i natt :gjeiper:

Helgen har vært grei nok, veldig mye jobbing men jeg får nå sett Tigæ'n litt også, så det går bra :)

Nå er uken som kommer planlagt treningsmessig:

Tirsdag: Romaskin/styrkeøkt enten mellom jobb og et møte i en frivillig sak jeg er med i, eller etter møtet, vi får se hvordan dagen blir

Torsdag: Instruere 2 x 1,5 time kampsport

Forsøke å få inn en økt til kanskje, men vi får se. Ikke lett å få til tidsmessig.

Og skal forsøke å bli mer kjent med treningsstrikket :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...