Ember Skrevet 6. februar 2011 Forfatter #181 Del Skrevet 6. februar 2011 Blir mye Obs her, har også Coop-kort. Dermed blir det oftest Esso jeg fyller på også. Men når det blir seint, er det Kiwi som gjelder, og de nærmeste butikkene må man jo også støtte Hørtes ut som super søndagsmiddag altså :D Tror jeg blir mindre avansert, skal være happy om jeg får stekt det kjøttet, føler jeg akkurat nå i alle fall :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 7. februar 2011 #182 Del Skrevet 7. februar 2011 God morgen Ember! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ember Skrevet 8. februar 2011 Forfatter #183 Del Skrevet 8. februar 2011 Helleu! Her skjer ting litt fort, har vært en "svipptur" til Oslo fra i går til i dag. Nå har jeg fått testet pasienthotellet på Radiumhospitalet, det var forsåvidt et bra sted det. Årsaken til besøket er så klart ikke så hyggelig, min bestefar skal til behandling neste uke, og nå har vi vært med som moralsk støtte til forundersøkelsene. DVD-spiller i bilen er genialt, poden var knallfornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ember Skrevet 10. februar 2011 Forfatter #184 Del Skrevet 10. februar 2011 Ny dag, nye muligheter. I dag skal jeg være flink og jobbe hardt Da trenger man X * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 10. februar 2011 #185 Del Skrevet 10. februar 2011 God formiddag her også. :kaffekopp: Trengs til jobbings. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ember Skrevet 12. februar 2011 Forfatter #186 Del Skrevet 12. februar 2011 Lørdag formiddag med og kaptein Sabeltann. Livet er ikke galent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 12. februar 2011 #187 Del Skrevet 12. februar 2011 Hehe, herlig formiddag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ember Skrevet 12. februar 2011 Forfatter #188 Del Skrevet 12. februar 2011 Vi endte opp med å ha en litt knotete dag i dag, jeg og poden. Mammaen er nok ørlite premenstruell, og rett og slett stresset siden kaoset hennes har fått bekymringer for bestefaren og Osloturer å faktorisere inn i tillegg til alt annet. Og den andre parten stod rett og slett opp med feil bein først i dag. Fikk kontroll på ting igjen på kvelden med et koselig kveldsbad som stort sett gikk greit (er det barnemishandling å sprute igjen når man gjentatte ganger har poengtert at "Nei, det er fortsatt ikke lov å sprute på mamma som er fullt påkledd"?) Poden mente visst det... Nå har jeg gjort det jeg kan for å forbedre humøret, jeg har fått tak i en av de to sjokoladene jeg skulle teste (den med nugat og mandel) OmNomnomnomnom!! Jeg har trent med strikket mitt, og jeg skal legge meg Skal ha en fin dag i morgen med å dyppe jordbær i hvit sjokolade til mamma/mormor, det er jo morsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ember Skrevet 12. februar 2011 Forfatter #189 Del Skrevet 12. februar 2011 Forresten, i disse MGP-tider så fikk jeg nostalgiske assosiasjoner til denne: Hubba hubba (zoot zoot) Bare pga navnelikhetene så klart, ikke så mye annet som likner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ember Skrevet 14. februar 2011 Forfatter #190 Del Skrevet 14. februar 2011 mandag formiddag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 17. februar 2011 #191 Del Skrevet 17. februar 2011 Nå er det lenge siden mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 17. februar 2011 #192 Del Skrevet 17. februar 2011 Det er faktisk ganske lenge siden tirsdag og, og en stund siden onsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ember Skrevet 17. februar 2011 Forfatter #193 Del Skrevet 17. februar 2011 Heiiii! (grønn te for anledningen) Ja, det er lenge siden mandag altså... Jeg har vært i Oslo igjen, blant annet på radiumhospitalet og fått sjekket at bestefar har fått kommet seg på plass. I dag startet behandlingene, så nå er det bare å krysse fingrene. Tilbake i normalt gjenge igjen i halvannen ukes tid før jeg skal inn og sjekke hvordan det går med ham igjen. Og så er det en liten pause før det er full rulle i en enda lenger periode i mars. Det er liksom ingenting jeg kan gjøre der, jeg er ikke hjelpsom til noenting(annet enn å komme på besøk når jeg har sjans) så jeg må bare vente og se. Til helgen skal jeg og Tigæ'n stå på fjøl, skal bli herlig å få litt sammen-bare-oss-to-tid med masse moro og enda mer kos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 17. februar 2011 #194 Del Skrevet 17. februar 2011 Stå på fjøl? Er det surfing? Høres herlig ut med en kjærestehelg! Og krysser fingrer for bestefar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ember Skrevet 17. februar 2011 Forfatter #195 Del Skrevet 17. februar 2011 Stå på fjøl? Er det surfing? Høres herlig ut med en kjærestehelg! Og krysser fingrer for bestefar! Stå på fjøl = snowboard Og takk for kryssede fingrer, tror vi trenger alle vi kan få. Snakket med han i stad, og han er i fin form etter første runde med stråling Håper det fortsetter sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 19. februar 2011 #196 Del Skrevet 19. februar 2011 Så bra, bestefar er med godt mot! Og kos dere med snowboarding! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ember Skrevet 23. februar 2011 Forfatter #197 Del Skrevet 23. februar 2011 Innesnødd nesten jo! Utfordring å komme på jobb i dag må jeg si. Lyst til å klemme alle brøytemannskapene som gjør det mulig, for en jobb de gjør! Hele natta lang. Vi falt i dag, poden og jeg. Skulle bære han opp trappa som var helt nedsnødd, og så ned litt igjen fra et inngangsparti. Siste trappetrinnet(mulig jeg burde husket at det var 4 trinn og ikke 3 :gjeiper: ) var helt under snøen og så vips lå vi i snøfonna med snø til halsen begge to Sitter spent og venter på noe som hadde frist i dag, og så må jeg bare vente en stund og se hvordan det går... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 23. februar 2011 #198 Del Skrevet 23. februar 2011 Oj, må huske å ta med deg spade inn i kveld før du legger deg, så du kommer deg ut i morgen! Heldigvis tar snø litt av for fallet. Og lykke til med hva-det-nå-enn-er som har frist i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ember Skrevet 23. februar 2011 Forfatter #199 Del Skrevet 23. februar 2011 Uæh, fristen var visst i morgen! Jaja, jeg gjorde min oppgave på mandag, sådetsåh Spent, spent, spent... Men det betyr at jeg sannsynligvis må vente i spenning en dag til Skal fortelle hva det var om det går bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 23. februar 2011 #200 Del Skrevet 23. februar 2011 Jeg føler nysgjerrigheten strømmer på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå