Gå til innhold

Chaostheory

Ember

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:kaffekopp: (<-- superenergikaffe)

Hva putta du i den kaffen? :klo:

I går kveld klarte jeg å gjøre nesten fullstendig ferdig hele forelesninga jeg skal ha til mandag - før halv ett!! Vanligvis strever jeg med den hele søndag kveld og halve mandagsnatta.

Du burde ta patent på den altså :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil også ha litt av den kaffen! :hakeslepp:

Bra helg Ember?

Helgen har vært veldig rolig, ettersom poden har lagt mellom 38,5 og 39,5 i feber hele helga. Heldigvis har det bare vært feber til nå, men i natt begynte han å hoste så vi får se hvor det bærer...

Ettervirkningene av kaffen fortsatte resten av helgen, jeg har bakt boller, og brød, OG laget pizza fra bunnen :sjokkert:

Så bra, Ember! :5:

Det var så deilig å kunne slappe av mentalt hele helga, og vite at forelesninga var i boks! Dette må jeg fortsette med :jepp:

Ny uke, ny :kaffekopp: og masse nytt å finne på - slik vi liker det :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Glemt" å skrive om trening i det siste, irriterende nok har jeg ikke fått trent halvparten så mye som jeg hadde ønsket i det siste :sur:

Men, nå har jeg sjans igjen, og trener i vei :trene:

Søndag hadde jeg og Tigæ'n en økt hvor vi bare småtrente litt, men fikk tatt litt i på romaskinen, 3 x 2.5 minutter med motstand 7/10/8 (10 er maks), og kom hhv 540/548/543 meter på hvert intervall.

Statistikk er forresten foruroligende moro :fnise:

Tigæ'n har forstått det, så jeg har fått pulsklokke :hoppe:

I går ble den testet for første gang, på en zumbatime. Stats:

Gjennomsnittspuls: 183

Makspuls: 201 ( :omg: )

Kcal: 599

Varighet: 1 time

I kveld skal jeg forsøke en ny time jeg aldri har forsøkt før, og grugleder meg. Den er visst knalltøff... Onsdag og torsdag må der hviles, tenker jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så spent på om knærne holder i kveld... De tålte zumbaen, men det var bare så vidt venstrekneet ville. I dag er høyrekneet surt. Teite knær :kjefte: :gjeiper:

Snille treningssenteret mitt tilbyr gratis time med naprapat, så nå har jeg booket han neste onsdag. Håper virkelig han kan hjelpe :jepp:

Får vondt i magen av kaffe i dag, så nå er det te i :kaffekopp:

Og vet fortsatt ikke noe om det som hadde frist på torsdag. Kan gå en uke til eller to, og det er kjedelig å vente! :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du problemer med knærne fra før? Krysse fingrer for at de holder - og krysse tær for torsdagsfristtingen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du problemer med knærne fra før? Krysse fingrer for at de holder - og krysse tær for torsdagsfristtingen!

Uff, om jeg har... Fotball i ungdomsårene burde kun være lov etter en grundig sjekk om leddene tåler det :sukk: Det er så demotiverende når jeg ikke er i fysisk stand til å trene.

Eller for all del, kan være det hadde vært et problem uansett. Etter å ha knirket rundt en stund i dag (og ynket meg opp og ned trappene) har jeg innrømt for meg selv at knærne ikke tåler den tøffe timen i dag, og skal kansellere den. Tar meg heller en "snill" time med Pilates/yoga i dag, og en time med step i morgen.

Krysser fingrene for at naprapaten kan hjelpe :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det høres fornuftig ut. Bedre å ta det rolig. Og du kan kanskje bytte treningen til noe som er mindre belastende for knærne? Trene overkroppen? Svømming?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ember var fornuftig i går, og trente pilates. Det var direkte vondt, for jeg var så støl etter søndagen og mandagen og da følger automagisk kramper med også :gjeiper: . Men pilates er deilig trening, flott når man ikke kan ta helt av ellers så jeg er fornøyd allikevel.

I dag skal jeg trene litt ordentlig igjen. Det aller meste av stølheten er borte, og knærne har ikke sagt noe stygt ennå i alle fall ;)

I dag skinner sola også, så herlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naaaaaw! Firefox har live feed fra et par rødpandaunger i Knoxville zoo, og den ene heter Ember :hjerte:

Se her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Naaaaaw! Firefox har live feed fra et par rødpandaunger i Knoxville zoo, og den ene heter Ember :hjerte:

Se her.

Åherremindutten så søte! :rodmer:

Veldig fornuftig å velge snill time. Flink Ember! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åherremindutten så søte! :rodmer:

Tenkte du kom til å like dem ja, ref signaturen din :jepp:

Himmel, så søte! :overrasket:

Også Ember, da! Hvilken av dem er lille-Ember?

Jeg vet ikke, men de er utrolig nydelige ja. Forsøker alltid å se dem i Dyreparken i Kristiansand(har pleid å ha en "årlig" tur dit - tror det blir mer nå som poden begynner å bli litt større ;) ), men de er jo så sky at jeg får aldri sett dem :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på steptime, og fått litt dille på statistikken til pulsklokka mi, så her kommer tallene:

Varighet: Rett under en time

Makspuls: 200

Gjennomsnittspuls: 176

Kcal: 451

Men jeg er redd step er litt for tøft for knærne rett og slett, merket dem altfor ofte, og det hemmet meg fra å ta ordentlig i.

Og så gikk jeg like godt til en sportsbutikk og kjøpte meg langrennsski etterpå, for det har jeg ønsket meg i noen år og nå er det salg og jeg har litt penger til overs(uvisst av hvilken grunn) :fnise:

Satser på å ut og teste skiene til lørdag, det skal bli... tøft... :gjeiper:

Edit: Gjennomsnittspulsen var feil

Endret av Ember
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...