Ember Skrevet 25. februar 2011 Forfatter #201 Del Skrevet 25. februar 2011 Jobb, jobb, jobb... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 25. februar 2011 #202 Del Skrevet 25. februar 2011 Effektive Ember! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 25. februar 2011 #203 Del Skrevet 25. februar 2011 (<-- superenergikaffe) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ember Skrevet 26. februar 2011 Forfatter #204 Del Skrevet 26. februar 2011 (<-- superenergikaffe) Hva putta du i den kaffen? I går kveld klarte jeg å gjøre nesten fullstendig ferdig hele forelesninga jeg skal ha til mandag - før halv ett!! Vanligvis strever jeg med den hele søndag kveld og halve mandagsnatta. Du burde ta patent på den altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 27. februar 2011 #205 Del Skrevet 27. februar 2011 Jeg vil også ha litt av den kaffen! Bra helg Ember? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 27. februar 2011 #206 Del Skrevet 27. februar 2011 Så bra, Ember! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ember Skrevet 28. februar 2011 Forfatter #207 Del Skrevet 28. februar 2011 Jeg vil også ha litt av den kaffen! Bra helg Ember? Helgen har vært veldig rolig, ettersom poden har lagt mellom 38,5 og 39,5 i feber hele helga. Heldigvis har det bare vært feber til nå, men i natt begynte han å hoste så vi får se hvor det bærer... Ettervirkningene av kaffen fortsatte resten av helgen, jeg har bakt boller, og brød, OG laget pizza fra bunnen Så bra, Ember! Det var så deilig å kunne slappe av mentalt hele helga, og vite at forelesninga var i boks! Dette må jeg fortsette med Ny uke, ny og masse nytt å finne på - slik vi liker det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 28. februar 2011 #208 Del Skrevet 28. februar 2011 God mandag. Wow, den superkaffen vil jeg gjerne ha litt av også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ember Skrevet 1. mars 2011 Forfatter #209 Del Skrevet 1. mars 2011 "Glemt" å skrive om trening i det siste, irriterende nok har jeg ikke fått trent halvparten så mye som jeg hadde ønsket i det siste Men, nå har jeg sjans igjen, og trener i vei Søndag hadde jeg og Tigæ'n en økt hvor vi bare småtrente litt, men fikk tatt litt i på romaskinen, 3 x 2.5 minutter med motstand 7/10/8 (10 er maks), og kom hhv 540/548/543 meter på hvert intervall. Statistikk er forresten foruroligende moro Tigæ'n har forstått det, så jeg har fått pulsklokke I går ble den testet for første gang, på en zumbatime. Stats: Gjennomsnittspuls: 183 Makspuls: 201 ( ) Kcal: 599 Varighet: 1 time I kveld skal jeg forsøke en ny time jeg aldri har forsøkt før, og grugleder meg. Den er visst knalltøff... Onsdag og torsdag må der hviles, tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 1. mars 2011 #210 Del Skrevet 1. mars 2011 Flink! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ember Skrevet 1. mars 2011 Forfatter #211 Del Skrevet 1. mars 2011 Er så spent på om knærne holder i kveld... De tålte zumbaen, men det var bare så vidt venstrekneet ville. I dag er høyrekneet surt. Teite knær :gjeiper: Snille treningssenteret mitt tilbyr gratis time med naprapat, så nå har jeg booket han neste onsdag. Håper virkelig han kan hjelpe Får vondt i magen av kaffe i dag, så nå er det te i Og vet fortsatt ikke noe om det som hadde frist på torsdag. Kan gå en uke til eller to, og det er kjedelig å vente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 1. mars 2011 #212 Del Skrevet 1. mars 2011 Har du problemer med knærne fra før? Krysse fingrer for at de holder - og krysse tær for torsdagsfristtingen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ember Skrevet 1. mars 2011 Forfatter #213 Del Skrevet 1. mars 2011 Har du problemer med knærne fra før? Krysse fingrer for at de holder - og krysse tær for torsdagsfristtingen! Uff, om jeg har... Fotball i ungdomsårene burde kun være lov etter en grundig sjekk om leddene tåler det Det er så demotiverende når jeg ikke er i fysisk stand til å trene. Eller for all del, kan være det hadde vært et problem uansett. Etter å ha knirket rundt en stund i dag (og ynket meg opp og ned trappene) har jeg innrømt for meg selv at knærne ikke tåler den tøffe timen i dag, og skal kansellere den. Tar meg heller en "snill" time med Pilates/yoga i dag, og en time med step i morgen. Krysser fingrene for at naprapaten kan hjelpe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 1. mars 2011 #214 Del Skrevet 1. mars 2011 Det høres fornuftig ut. Bedre å ta det rolig. Og du kan kanskje bytte treningen til noe som er mindre belastende for knærne? Trene overkroppen? Svømming? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ember Skrevet 2. mars 2011 Forfatter #215 Del Skrevet 2. mars 2011 Ember var fornuftig i går, og trente pilates. Det var direkte vondt, for jeg var så støl etter søndagen og mandagen og da følger automagisk kramper med også :gjeiper: . Men pilates er deilig trening, flott når man ikke kan ta helt av ellers så jeg er fornøyd allikevel. I dag skal jeg trene litt ordentlig igjen. Det aller meste av stølheten er borte, og knærne har ikke sagt noe stygt ennå i alle fall I dag skinner sola også, så herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ember Skrevet 2. mars 2011 Forfatter #216 Del Skrevet 2. mars 2011 Naaaaaw! Firefox har live feed fra et par rødpandaunger i Knoxville zoo, og den ene heter Ember Se her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 2. mars 2011 #217 Del Skrevet 2. mars 2011 Naaaaaw! Firefox har live feed fra et par rødpandaunger i Knoxville zoo, og den ene heter Ember Se her. Åherremindutten så søte! Veldig fornuftig å velge snill time. Flink Ember! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 2. mars 2011 #218 Del Skrevet 2. mars 2011 Himmel, så søte! Også Ember, da! Hvilken av dem er lille-Ember? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ember Skrevet 2. mars 2011 Forfatter #219 Del Skrevet 2. mars 2011 Åherremindutten så søte! Tenkte du kom til å like dem ja, ref signaturen din Himmel, så søte! Også Ember, da! Hvilken av dem er lille-Ember? Jeg vet ikke, men de er utrolig nydelige ja. Forsøker alltid å se dem i Dyreparken i Kristiansand(har pleid å ha en "årlig" tur dit - tror det blir mer nå som poden begynner å bli litt større ), men de er jo så sky at jeg får aldri sett dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ember Skrevet 2. mars 2011 Forfatter #220 Del Skrevet 2. mars 2011 (endret) Har vært på steptime, og fått litt dille på statistikken til pulsklokka mi, så her kommer tallene: Varighet: Rett under en time Makspuls: 200 Gjennomsnittspuls: 176 Kcal: 451 Men jeg er redd step er litt for tøft for knærne rett og slett, merket dem altfor ofte, og det hemmet meg fra å ta ordentlig i. Og så gikk jeg like godt til en sportsbutikk og kjøpte meg langrennsski etterpå, for det har jeg ønsket meg i noen år og nå er det salg og jeg har litt penger til overs(uvisst av hvilken grunn) Satser på å ut og teste skiene til lørdag, det skal bli... tøft... :gjeiper: Edit: Gjennomsnittspulsen var feil Endret 3. mars 2011 av Ember Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå