Gjest hogwash Skrevet 5. februar 2011 #161 Del Skrevet 5. februar 2011 Yes domina. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ember Skrevet 5. februar 2011 Forfatter #162 Del Skrevet 5. februar 2011 Nå hører jeg det utsagnet inni hodet, med en eller annen litt pipende, nesten metallisk stemme og VET jeg har det fra ett eller annet sci-fi stuff og drives nesten til vanvidd over at jeg ikke husker hva! Ellers er du en veldig flink Hogwash og får stjerne i boka for all kaffen Jeg kom på hvem det var!!! Det var domina Rigel jeg tenkte på! Aaaaaah, jeg må se den serien igjen snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 5. februar 2011 #163 Del Skrevet 5. februar 2011 (endret) Jobbehelg? :kaffekopp: Endret 5. februar 2011 av Tabris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ember Skrevet 5. februar 2011 Forfatter #164 Del Skrevet 5. februar 2011 Jobbehelg? :kaffekopp: Sjokolaaaaaadeeeeeeee! Vilha, vilha, vilha! Tror Ember må en tur på butikken etter jobb i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 5. februar 2011 #165 Del Skrevet 5. februar 2011 Jeg har en sånn hjemme --> http://www.deliclass.co.uk/shop/images/Green%20&%20Blacks%20Milk%20Chocolate%202.jpg Namme, skal kose meg med den i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ember Skrevet 5. februar 2011 Forfatter #166 Del Skrevet 5. februar 2011 Omnomnomnom... Håper de har noe gøy på Kiwi når jeg slutter i kveld altså! Ikke så mange andre åpne butikker da så jeg får krysse fingrene som best jeg kan! Ellers så syndet jeg unna treninga i går, med det resultat at jeg må sparke meg selv en tur ut i morgen. Dermed blir det 3 av 4 treninger denne uken som blir gjennomført, og i den sammenhengen anses suksessprosent på over 50 som akseptabelt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 5. februar 2011 #167 Del Skrevet 5. februar 2011 Å, Kiwi har relieff-sjokolade i smågodtet! En av de beste sjokolade jeg vet om her, namme! Så har det kommet en ny sjokolade jeg har lyst til å prøve - mørk sjokolade med mousse-fyll. I den serien med svarte sjokoladeplater. Og tre av fire treninger er absolutt akseptabelt. Flink! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ember Skrevet 5. februar 2011 Forfatter #168 Del Skrevet 5. februar 2011 Åja! Den sjokoladen ser helt vanvittig god ut! Håper de har den jeg Den vanlige Freia Premium Dark er også skikkelig god, den har de sikkert. Så da var det bare å vente på at klokka skal gå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 5. februar 2011 #169 Del Skrevet 5. februar 2011 Ææææh! Evil temptresses! Vik fra meg! Nei vent, hva er det jeg sier? Jeg skal jo til å steke en hel herskare med vafler - her i huset går det til helv*** uansett! Har du en fin lørdag, Ember? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ember Skrevet 5. februar 2011 Forfatter #170 Del Skrevet 5. februar 2011 Er bare å innrømme, av og til er det behov for noe søtt. Og godt. Og litt "usunt" (selv om jeg mener at noe som får deg til å føle deg så bra som sjokolade bare må være sunt uansett). Og sjokolade er jo å betrakte som salat! Jeg mener: det består blant annet av kakaobønner, melk( = prosessert gress), sukker( = prosesserte sukkerroer) osv osv. Jeg har en fin lørdag Pingting skulle bare ønske prokrastinatorgenet ikke var fullt så dominant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 5. februar 2011 #171 Del Skrevet 5. februar 2011 Sjokolade er salat - ingenious! Uansett må sjokolade være lov på en lørdag. Synes nå jeg. :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ember Skrevet 5. februar 2011 Forfatter #172 Del Skrevet 5. februar 2011 Ting går opp og ting går ned, i kaoset svirrer de til og med litt rundt hverandre. Når vil jeg vite at jeg gjorde det riktige med å gå fra eksen? Jeg elsket ham ikke lenger, og følte fysisk ubehag bare han tok på meg. Ønsker ikke gå i detaljer, men intimitet hadde ikke positivt fortegn for meg, for å si det sånn. I mange år. Jeg ville til slutt helst ikke være hjemme, holdt det ikke ryddig og pent - jeg orket ikke! Jeg mistet mye av kontakten med poden, fordi jeg jobbet og jobbet og jobbet og "bare måtte ut av huset" hele tiden. Var usikker og ubekvem i eget skinn, overlot barnet til sin pappa, ordnet heller praktiske ting som å løpe på butikken, lage middag eller vaske tøy. Alene, i en annen del av huset. Men allikevel, da jeg til slutt innså og innrømte hvor elendig det stod til(og jada, jeg måtte metaforisk sett kjøre huet i en murvegg for å innse det), da ville jeg bare ikke mer. Vi forsøkte (eller, han forsøkte stakkar) å få det til i noen måneder før jeg til slutt pakket sammen klærne mine og dro fra alt (ikke poden så klart). Jeg ville ikke til familiekontoret, ikke til samtaler og terapeut og sånt, jeg klarte ikke å se noen som helst mulighet til å få det til igjen, jeg var helt tom. Hvorfor prøvde jeg ikke en gang? Vil jeg noensinne vite med sikkerhet at det ikke var håp uten å ha forsøkt alle utveier? Skyldte jeg ham ikke i det minste å forsøke? Eksen er snill han, på ingen måter en dårlig mann. En fantastisk pappa, og intelligent, følsom og ja, rett og slett et varp. Absolutt dårlige sider, som alle andre, men ingenting man ikke kunne håndtert. Og der kommer problemet mitt. Jeg håndterte ham ikke. Jeg sa ikke ifra høyt og tydelig(type kjevle i huet når han oppførte seg som en bortskjemt drittunge og krevde mer enn jeg kunne gi). Ei tøffere jente hadde klart det, men ikke jeg. Pingla! Det ser ut som det bare er bagateller som har skjedd, men jeg holder tilbake en del detaljer. Prinsippet er imidlertid riktig. Eksen er et bortskjemt enebarn og jeg er(nei, VAR, jeg har lært!) en feig pleaser. Som fikk altfor nok. Og det føler jeg poden betaler for. Stakkar liten Håper jeg klarer det bedre med Tigæ'n... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 5. februar 2011 #173 Del Skrevet 5. februar 2011 Det er vel ingenting i verden som er lettere enn å være etterpåklok. Man kunne alltid "gjort litt mer" eller gått litt lenger. Men der og da gjorde man det beste man kunne utfra de forutsetninger man hadde og den situasjonen man var i. Da er det bedre å akseptere de valg man har gjort - de var rikige da man tok dem. Så kan du heller bruke enda mer tid og krefter på det forholdet du har nå. For nå er kanskje forutsetningene dine bedre enn de var da. Uansett, masse tomme ord fra meg. Og en klem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ember Skrevet 5. februar 2011 Forfatter #174 Del Skrevet 5. februar 2011 Begge to gjør veldig godt Tabris, takk skal du ha Jeg skal ikke dvele for mye ved fortiden, men jeg trengte visst å ha den sort på hvitt i dag. ... Midt inni all sjokoladepraten, som fikk meg så fysen på sjokolade at jeg måtte blande meg litt sjokolademelk (eneste sjokoladete jeg fant her på jobb :gjeiper: ) Begynner å se et mønster... Skal jeg ha uka snart? Slave av biologien? Jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 5. februar 2011 #175 Del Skrevet 5. februar 2011 Hehehe, det kan av og til være synderen. Både for det ene og det andre, sjokoladelyst inkludert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ember Skrevet 5. februar 2011 Forfatter #176 Del Skrevet 5. februar 2011 Tror jeg har synderen ja Ikke for tankene, for de er der jo uansett, men for at jeg graver litt i det og er litt 'mju' og sånn. OG for at sjokolade er det som står høyest på ønskelista akkurat nuh. *sniker meg ut for å se om det er noe å raide på kjøkkenet igjen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ember Skrevet 5. februar 2011 Forfatter #177 Del Skrevet 5. februar 2011 Bittelitt flaut må jeg innrømme at jeg hører på Rihannas S&M i dag... Sticks n' stones may break my bones but chains and whips excite me Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 5. februar 2011 #178 Del Skrevet 5. februar 2011 Gøy med slike guilty pleasures. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ember Skrevet 6. februar 2011 Forfatter #179 Del Skrevet 6. februar 2011 Fant ikke nevnte sjokolade i går, men i stedet for å bli emo av den grunn kjøpte jeg sjokolademousse med daimbiter og spiste meg nesten dårlig på den Må si Kiwi er genialt altså. Endre opp med å få kjøpt kylling- og kalkunfileter til halv pris fordi de nærmer seg dato (fryseboksen ) og middag til i dag - svinefilet Er jo bare å bruke dem i løpet av nærmeste måneden, så blir de ikke dårlige i fryseren. Har jeg i alle fall aldri opplevd. Og btw, lørdagsgodt: spekeskinke, lettrømme og cherrytomater. Nomz! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 6. februar 2011 #180 Del Skrevet 6. februar 2011 Hehe. Jeg fant heller ikke den sjokoladen jeg var ute etter, hverken på Mega eller på Rimi. Men er masse god sjokolade å velge i uansett. :happy: Kjekt med slike tilbud på butikken. Vi handler mest på Mega. Har Coop-kort, så i år får vi igjen 400 kroner. Nam, høres ut som god lørdagsgodt! I dag skal vi ha ovnsbakt kyllingfilet og grønnsaker, med creme fraiche til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå