Gjest hogwash Skrevet 23. januar 2011 #81 Del Skrevet 23. januar 2011 Kaffe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ember Skrevet 23. januar 2011 Forfatter #82 Del Skrevet 23. januar 2011 Går på instakaffe i dag faktisk... Er så lei av den stekte smaken kaffen får av kaffetrakterne her på jobb, så nå måtte jeg ha litt avveksling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 23. januar 2011 #83 Del Skrevet 23. januar 2011 Med fare for å være slem; vi har kaffemaskin som kverner bønner for hver kopp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ember Skrevet 23. januar 2011 Forfatter #84 Del Skrevet 23. januar 2011 Med fare for å være slem; vi har kaffemaskin som kverner bønner for hver kopp! på deg Hogwash. Vi hadde det før, fantastisk god kaffe, men den gikk i stykker og ble "erstattet" av en espressomaskin som bare er teit. Det er vel 2 stykker som bruker den her... Nescafe espresso er mye bedre, og den har jeg i koppen akkurat nuh (så jeg overlever allikevel ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 23. januar 2011 #85 Del Skrevet 23. januar 2011 Etterhvert går kaffen ned uansett, selv småkald! Jeg tror sannelig jeg skal gå for en varm sjokolade + espresso nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ember Skrevet 23. januar 2011 Forfatter #86 Del Skrevet 23. januar 2011 Mmmmm, espresschoc! Det er nomz det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 24. januar 2011 #87 Del Skrevet 24. januar 2011 Og marsipangris med sjokolade! Verden er ikke så dum iblandt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ember Skrevet 24. januar 2011 Forfatter #88 Del Skrevet 24. januar 2011 Mmmm, marsipangris... Sjokolade... ojoj, rett før jeg går på raid på kjøkkenet nå :gjeiper: Nei, selvkontroll! Skal jo bli lekker til bikinisesongen, da ofrer jeg gjerne litt snacks. Arh, who do I think I am kidding... ! :fniser: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 24. januar 2011 #89 Del Skrevet 24. januar 2011 Jeg tror ikke jeg kler bikini uansett, så kan ikke si at det bekymrer meg Så lenge man beveger seg tåler man da sånt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ember Skrevet 24. januar 2011 Forfatter #90 Del Skrevet 24. januar 2011 Kanskje en mankini? Type Borat? Klart man tåler det om man beveger seg! Kroppen blir finere av trening enn av slanking imho Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 24. januar 2011 #91 Del Skrevet 24. januar 2011 Mankini ja... Tror nok det havner i bås med speedo over ting jeg aldri kommer til å vise meg i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ember Skrevet 24. januar 2011 Forfatter #92 Del Skrevet 24. januar 2011 Det plagget altså... *approver* ditt valg om å aldri vise deg i speedo. Flink Hogwash Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 24. januar 2011 #93 Del Skrevet 24. januar 2011 Jeg er nok av typen som aldri blir brun, men som heller aldri prøver noe særlig på å bli det, så lett valg! Kunne godt sett damer i mankini dog Ihvertfall noen av dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ember Skrevet 24. januar 2011 Forfatter #94 Del Skrevet 24. januar 2011 Kunne godt sett damer i mankini dog Ihvertfall noen av dem Fikk bilder i hodet av "noen andre" damer som du nok kanskje ikke hadde vært så hypp på å se i mankini... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ember Skrevet 24. januar 2011 Forfatter #95 Del Skrevet 24. januar 2011 *Angret umiddelbart på utbruddet og håper ingen ble støtt. Det var ikke vondt ment...* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 24. januar 2011 #96 Del Skrevet 24. januar 2011 Jeg må nok påta meg ansvaret, jeg som startet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ember Skrevet 24. januar 2011 Forfatter #97 Del Skrevet 24. januar 2011 Og jeg kunne stoppet kjeften (alternativt fingrene i dette tilfellet). Skylddeling? Hvor mange nattevakter har du hatt nå da Hogwash? Og hvor mange har du igjen? Jobber du mye natt? Om jeg får spørre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 24. januar 2011 #98 Del Skrevet 24. januar 2011 Den tror jeg jeg svarer på PM gitt, litt småparanoid Skylddeling høres bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ember Skrevet 24. januar 2011 Forfatter #99 Del Skrevet 24. januar 2011 Den tror jeg jeg svarer på PM gitt, litt småparanoid Uff, deler paranoiaen. Det er jo nesten umulig å skrive uten å kunne bli gjenkjent, derfor er jeg egentlig litt skeptisk til å ha dagbok sånn på generell basis. Greit nok at man skal stå for det man skriver, men vet ikke om jeg liker tanken på at folk jeg ikke kjenner skal vite så mye om hva jeg tenker, og mener, og mener noe om... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 24. januar 2011 #100 Del Skrevet 24. januar 2011 Jeg er mest skeptisk til å bli gjenkjent av kjentfolk... Fremmede får tro akkurat hva de vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå