Gå til innhold

Chaostheory

Ember

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg var "flink" og fulgte ukeprogrammet og trente i dag! Men jeg har fått en strekk i låret så det ble en skikkelig pusetrening :glare: Ville ikke ta ordentlig i med noe, for jeg kunne ikke stole på høyre lår. Da ble det meste bare snurr egentlig.

Håper på bedre form til søndag :sjenert:

Blir litt dårligere i formen slike uker hvor man ikke sover på normale tider også - skal bli godt å bli ferdig med det :Nikke:

Ellers så var jeg på koselig fest med jobben i dag, masse fantastiske mennesker altså :skaal:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hogwash

"Neeeei, for et stilig tall da!" da jeg skulle betale...

Jeg hadde handlet varer for den nette sum av kroner 1337(,79) :cool::rodme:

:tommelsmil:

Godt å vite at man ikke er alene om sånt! Samme gjelder 404 også for min del :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:tommelsmil:

Godt å vite at man ikke er alene om sånt! Samme gjelder 404 også for min del :sjenert:

404 er koden på kofferten min :sjenert:

Endret av Ember
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hogwash

404 er koden på kofferten min :sjenert:

:fnise:

Jeg har dog endelig klart å la være å le når man snakker om folk som har fått MS (mortal strike).

Er en del senvirkninger av wow og data generellt... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Jeg har dog endelig klart å la være å le når man snakker om folk som har fått MS (mortal strike).

Er en del senvirkninger av wow og data generellt... :sjenert:

:skratte: Kek! Snakker om å le på feil tidspunkt.

Skadd for livet, men jeg tør ikke spille WoW... Avhengighetssvak, jeg? Har fortsatt bilder av Fable III-karakteren min bak øyelokkene, og det er to dager siden sist jeg spilte :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest hogwash

:skratte: Kek! Snakker om å le på feil tidspunkt.

Har en vane for å misforstå sånt.. :sjenert:

Tenkte jo lenge at BJ var en enda kortere versjon av BJJ.. Synes det var veldig mange på nett som satt pris på brazilian jiu jitsu :ler:

Også kek da, lenge siden jeg har hørt det nå :bond:

Huff, frister litt for mye å sjekke siste expansion til tider :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en vane for å misforstå sånt.. :sjenert:

Tenkte jo lenge at BJ var en enda kortere versjon av BJJ.. Synes det var veldig mange på nett som satt pris på brazilian jiu jitsu :ler:

Også kek da, lenge siden jeg har hørt det nå :bond:

Huff, frister litt for mye å sjekke siste expansion til tider :sukk:

Må google alle nye, ukjente akronymer jeg. Wikipedia is my friend :sjenert:

Være sterk Hogwash, jeg skjønner behovet. Jeg tror det er en viss fare for at Ember isolerer seg snart. Tigæ'n hadde funnet Baldur's Gate 1 og 2 på salg et eller annet sted... Sees neste måned, liksom :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hogwash

Jeg har akkurat startet på Dragon Age Origins (første spillet) og Civilization V... Det er ikke som jeg mangler ting å holde på med ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat startet på Dragon Age Origins (første spillet) og Civilization V... Det er ikke som jeg mangler ting å holde på med ;)

For PC? Har DragonAge for Xbox360 selv, men har ikke rukket helt å starte ordentlig ennå :gjeiper: Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest hogwash

Jeg tipper jeg såvidt klarer å holde meg til i morgen tidlig... :sjenert: Har jo akkurat forsket frem jernbane for England! (Civ 5)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, nice!

Blir nok rett og slett senga for meg i morgen tidlig. Mellom klokken 730 og 8. Forhåpentligvis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En utrolig fin kombinasjon av somewhere over the rainbow og what a wonderful world: her

:hjerte:

Endret av Ember
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ember! Du må starte Dragon Age! :overrasket: Spillet er jo helt genialt.

Herlig sang! Og den filmen liker jeg også. :)

Endret av Tabris
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tabris! Jeg vet det! (har smugtitta på Tigæ'n) Skal bare bli tilstrekkelig mettet av Fable III først :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...