Gå til innhold

Digital gradestokk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet om det er mulig å få tak i noe annet enn de hvite, digitale gradestokkene, en som både måler temperaturen inne og ute?

Jeg er så innmari lei de hvite, digitale. Har sett noen på expert; "værstasjoner", men de måler ikke temperaturen ute, og de koster også ---- 799,-, For dyrt!

Anyone?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte en digital gradestokk for ute og inne på Jernia i fjor. Den var grå, og kosta rundt 100-200 kr.

Skrevet

Jeg skal kjøpe en nå som er i børstet stål skal gi rundt 4-500 kroner for den, men den er bestilt av en som kjøper til innkjøpspris, så de er jo verdt en god del mer. Men du kjenner ingen som kan gjøre det slik til deg da?

Skrevet
Jeg skal kjøpe en nå som er i børstet stål skal gi rundt 4-500 kroner for den, men den er bestilt av en som kjøper til innkjøpspris, så de er jo verdt en god del mer. Men du kjenner ingen som kan gjøre det slik til deg da?

Mjooo.... kan nok hende... kommer an på hvilken forretning/kjede det er snakk om! Det er egentlig noe sånt jeg er ute etter - men hvor?

Skrevet

heisann, jeg er ikke helt sikker på hvilke merke den har, han jeg skal få til og bestille for meg driver eget firma. Men jeg kan undersøke hva den heter....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...