Gå til innhold

Hvilken is er din favoritt ?

Anbefalte innlegg

Gjest Lebewesen93
Skrevet

Ja, hvilken is liker du best ?

Jeg liker veldig godt vanlig tressis ( helst den brune delen da) men den beste isen jeg har smakt må være to fra ben & jerry's

Tror den ene var med sånne brownies biter, den andre var med noe marshmallow(?) eller noe. Har smakt de kun 1 gang, men kom til å tenke på de igjen nå. Gode var de !

Hvilken is liker du best ?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det må bli den Creme Brulè isen. Aner ikke hva produsenten heter.

Skrevet (endret)

Den beste isen jeg har smakt må være Royal lakrisis som man ofte får kjøpt i iskrembarer, samt jordbærsorbét og Daim-isen. Synes også Ben & Jerry's cookie dough er god, i tillegg til Comeback-isen.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Skrevet

Så og si all is med smak av kaffe :sikle:

Spessielt den fra dream, med cappuccino, men de selger den ikke lenger :grine:

Skrevet

Lollipop eller den rosa med sjoko på toppen og tyggis som er pakka inn i blå plast.

Gelato med sjokolade.

Sjokokirsj.

Den litt sunnere isen med blåbær og solsikkefrø i.

• 5 uker senere...
Skrevet

Jeg fikk litt dilla på den nye som kom i sommer, Ice Kiss. Yougurt is med bringebærsaftis-trekk(?) :sjenert: Sandwich er også en tidløs klassiker! :rodmer:

Skrevet

To som ikke er å få kjøpt lenger: Clip Clap isen og Maxibon.

Som fremdeles er: Shave Ice :)

Skrevet

En av de beste isene jeg har smakt er når jeg var i Tyrkia i fjor. Twister!

Ellers er jeg veldig glad i pistasje og sitronis! Irriterer meg grønn ove at sitronisen ikke selges i matbutikker.. Ingen cafeèr her i byen selger den kuleisen lengere.. !!!

Skrevet

Bringebærsorbet, sitronsorbet og jordbærsorbet er på en delt førsteplass hos meg.

Jeg er også glad i all iskrem så lenge det er ekte vaniljeis eller den smaker cappuccino.

Ellers liker jeg lollipop, pinup, solois og pæreis.

Skrevet

Møvenpick med valnøtter!! :jepp:

Gjest Anjelika
Skrevet

Møvenpick med valnøtter!! :jepp:

Mmm ja, den er min favoritt også!

Samt Haagen-Dazs cookies&cream!

Alle fra Mövenpick og Haagen Dazs er digg, Hennig Olsen har ikke så mye å stille opp med der. Eneste er at jeg alltid har vært glad i den klassiske sørlandsis pistasj med sjokobiter da, men 2 liter er litt mye for en som ikke klarer å stoppe når hun først har begynt :fnise:

Skrevet

Alle typer is er min favoritt, men den aller, aller beste er den som jeg har veldig lyst på, og spiser der og da i øyeblikket. :nigo:

Skrevet

Ben & Jerry's New York Super Fudge Chunk :rodmer:

Gjest Mauna Lee
Skrevet

Dreamis med mint og sjokolade! namnam!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...