AnonymBruker Skrevet 8. januar 2011 #1 Skrevet 8. januar 2011 Heisann dere gode mennesker på kg. Jeg står overfor et valg jeg må ta til våren,nemlig studievalg. Jeg er ferdig med studiespess til våren med et ganske godt snitt,har ca. 5,3 i snitt. Jeg liker å skrive mye,men tror ikke journalist passer da jeg ikke liker å ta bilder eller intervjue folk. Jeg liker best å gjøre ting alene selvstendig. Jeg kan godt samarbeide med mennesker,men vil ikke holde foredrag eller snakke til en stor forsamling med folk. Jeg er ikke god i matte,fysikk,eller kjemi,men ganske god i fag hvor jeg må tenke litt,vurdere. Jeg er også god på det meste annet,tror jeg. Mine forutsettinger er at det er lett å få jobb. Det må være godt betalt også. Det kan godt være ei lang utdanning,eller kort,det betyr ikke noe. Jeg har generell studiekompetanse,ikke spesiell forresten. På forhånd takk :)
Gina_ Skrevet 8. januar 2011 #2 Skrevet 8. januar 2011 Jurist? Godt betalt i alle fall Hvis ikke er kanskje samfunnsvitenskaplige emner noe for deg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå