Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

24 år, gutt og jomfru her, noen som slår den? :popcorn:

Når man bare er 16 er det i alle fall ikke noe å stresse med!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

16 år og jomfru er absolutt ikke unormalt. Det er mange som venter mye lenger enn det, og føler du deg ikke klar, så vent for all del :) Det har ikke noe å si at andre mener det er unormalt, for det første er det ikke det og for det andre skal man ha sex når man vil, ikke når man føler at man må.

Skrevet

La meg nå se her... Hvor mange kvinner ville tenke dersom de får høre om en fyr på 32 som er jomfru at, "ja, det er jo positivt", og ikke, "æsj, har ingen villet ha han før"..?

Gutter på over 18 som er jomfru blir sett på som tapere av damene. Jenter skal bare holde seg til de finner den mann de vil elske og være sammen med livet ut, i følge damene.

Var det noen som sa likestilling? Ikke på dette forumet i alle fall!!

Skrevet (endret)

La meg nå se her... Hvor mange kvinner ville tenke dersom de får høre om en fyr på 32 som er jomfru at, "ja, det er jo positivt", og ikke, "æsj, har ingen villet ha han før"..?

Gutter på over 18 som er jomfru blir sett på som tapere av damene. Jenter skal bare holde seg til de finner den mann de vil elske og være sammen med livet ut, i følge damene.

Jøss, hvor i all verden kom det fra? Man skal ha sex når man er klar for det og kan ha det med noen man vil ha sex med, mer har ikke jeg å si om den saken - men når man er 32 år kan man i alle fall snakke om at det er litt uvanlig.

Selv var jeg ikke klar for sex før jeg var 20, men hadde det dessverre mye tidligere. Ha sex når dere føler dere klare for det, ikke når alle andre mener at dere bør være klare for det.

Endret av Airi
Gjest Caylee
Skrevet

Jeg er 16år og på en måte jomfru:) Jeg tenker ikke på det engang. Alle tror liksom at alle drikker øl og har hatt sex osv men jeg har mange venner og ingen av de har gjort noen av delene. Man hører som regel om de som har hatt det, ikke de som ikke har hatt det for de holder som regel munnen lukket.

Skrevet

Nå er faktisk svarene i tråden her basert på en 16 år gammel jente, ikke 32 år gammel.

Jeg mener at alle skal vente med å ha sex til de er klare for det, enten det er snakk om gutter eller jenter. Ingen forskjell på det.

Men det er klart at 32 og jomfru er jo ikke helt vanlig. Men det betyr ikke at jeg ser på det som negativt. Det kommer an på mye annet rundt den personen. Er han jomfru fordi han dusjer en gang i året eller noe slikt, så hadde jeg nok mitt. Men er han jomfru fordi han ikke har funnet den ene, og heller vil vente til det, enn å hoppe på hvemsomhelst, så hadde ikke det vært noe problem for meg i det hele tatt.

Kan jo henvise til denne tråden: http://forum.kvinneguiden.no/?showtopic=526301

Skrevet

Herlighet! Du er 16 år, det er ikke unormalt å være jomfru på din alder. Og om du ikke føler deg klar for det, skal du i alle fall ikke gjøre det for å "bli ferdig med det", eller fordi du føler deg presset til det.

Jeg er 16 år selv, og har intrykk av at veldig mange jenter på vår alder ennå ikke har debutert seksuelt. Selv mistet jeg jomfrudommen til min nåværende kjæreste, men jeg ventet til jeg følte meg klar og trygg nok på ham. Jeg er utrolig glad for at det skjedde på den måten og ikke med en tilfeldig i fylla!

Så vent til du er klar, og gjør det med noen du er trygg på! På den måten slipper du å angre, og opplevelsen blir mye finere! Jeg sier ikke at sex er noe hellig som må ventes med så lenge som mulig, men det følger gjerne usikkerhet med den første gangen, og å gjøre det med noen du er trygg på betyr mye! :)

Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Du er bare 16 år, og har goood tid. Var jomfru til jeg var 19, og ikke bekymret over det :)

Skrevet

Hallo, du er 16 år!! :O Det er helt normalt å være jomfu i den alderen og det er alldeles ikke alle som har hatt sex når de er 16, det er en vrangforestilling. Så ikke la deg presse til å ha sex før du er 100% klar for det, både i kropp og sinn, bare fordi det føles som "alle andre" har hatt det.

Gjest BabyBlue
Skrevet

Dette er ikke på "likestilling" dette er på "seksualitet", så hvor i søren kommer dette babbelet i fra?

Og til informasjon ser jeg ikke på 18 år gamle gutter som tapere om de er jomfruer. Faktisk hadde det bare vært fint om jeg traff på en eldre gutt som var jomfru, for da hadde jeg følt meg... tryggere? Saken hadde vært det samme om jeg IKKE var jomfru. Det er uvanlig med 30 år gamle jomfruer, både som mann og kvinne, men det trenger vel ikke være negativt?

Nå må du slutte å spy ut den bitterheten og gre alle damer med en og samme kam.

Skrevet

Dette er ikke på "likestilling" dette er på "seksualitet", så hvor i søren kommer dette babbelet i fra?

Og til informasjon ser jeg ikke på 18 år gamle gutter som tapere om de er jomfruer. Faktisk hadde det bare vært fint om jeg traff på en eldre gutt som var jomfru, for da hadde jeg følt meg... tryggere? Saken hadde vært det samme om jeg IKKE var jomfru. Det er uvanlig med 30 år gamle jomfruer, både som mann og kvinne, men det trenger vel ikke være negativt?

Nå må du slutte å spy ut den bitterheten og gre alle damer med en og samme kam.

Irrelevant, men jeg må bare. Det heter "skjære alle over én kam".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...