tåke Skrevet 8. januar 2011 #1 Skrevet 8. januar 2011 jeg er singel, jomfru og ikke veldig løs på tråden. er livredd for å ende opp som gammel jomfru. alle på min egen alder har hatt eller er klar for sex, mens jeg sitter igjen litt nølende. er overhodet ikke klar for sex, liker ikke engang min egen kropp... 1. er jeg unormal? 2. er det turnoff å være jomfru i min alder?
Gjest hogwash Skrevet 8. januar 2011 #2 Skrevet 8. januar 2011 jeg er singel, jomfru og ikke veldig løs på tråden. er livredd for å ende opp som gammel jomfru. alle på min egen alder har hatt eller er klar for sex, mens jeg sitter igjen litt nølende. er overhodet ikke klar for sex, liker ikke engang min egen kropp... 1. er jeg unormal? 2. er det turnoff å være jomfru i min alder? Jeg synes 16 er veldig tidlig å bekymre seg for det! 1
Gjest WendyClear Skrevet 8. januar 2011 #3 Skrevet 8. januar 2011 Dette er ikke noe å bekymre seg for i en alder av 16. Har erfart at mange som sier de har hatt sex som 16-åring egentlig er i samme situasjon som deg. Du er absolutt ikke unormal!
Gjest Applestore Skrevet 8. januar 2011 #4 Skrevet 8. januar 2011 Du må virkelig ikke bekymre deg for det allerede! Du er enda ung, og jeg kan nesten garantere deg at du ikke vil bli en gammel jomfru Trodde selv jeg skulle bli det, men dengang ei!
Gjest Raina Skrevet 8. januar 2011 #5 Skrevet 8. januar 2011 1. er jeg unormal? 2. er det turnoff å være jomfru i min alder? Hallo? NEI? Det er berre på grunn av den sjuke overseksualiseringa som heile samfunnet blir utsatt for, at 16 åringar trur det er unormalt å være jomfru. Det er det ikkje. Garanterar deg at du ikkje er åleine, og eg kan vertfall garantere at du ikkje er unormal. Det er bullshit! Og du er berre 16..kva får deg til å tru at om du ikkje pular den fyrste og beste, so kjem du til å bli sittande åleine resten av livet? Du har maaange år foran deg endå. La aldri nokon presse deg til sex, aldri. Du er tydlegvis ikkje klar, so om du har sex, kjem du garantert til å angre mykje i ettertid. Vent til du møter nokon du faktisk likar, so blir det ikkje so kleint og ekkelt, som mange fyrste gongar gjerne er. Ikkje er det turn-off heller, kjære deg. Har aldri høyrt ein gut sei "æsj, er du jomfru!!?". Trur mange gutar vil sette pris på at du ikkje har hatt deg med heile bygda, før du møtte han 2
fruBeist Skrevet 8. januar 2011 #6 Skrevet 8. januar 2011 Du er 16 år, og det er ingenting unormalt eller galt i å være jomfru. Er du nå egentlig så sikker på at alle som sier de har hatt sex faktisk snakker sant? Selv var jeg ca 19 da jeg hadde mine første seksuelle erfaringer, og jeg kunne egentlig gjerne venta enda lenger. På ingen måte var jeg klar i en alder av 16. Ta det helt med ro, vær stolt over jomfrudommen din, og gjør heller noe med det når du føler deg klar, ikke når vennene dine føler seg klar.
Gina_ Skrevet 8. januar 2011 #7 Skrevet 8. januar 2011 Ingenting å bekymre seg for, du er enda ung. Har bekjente som nærmer seg 24-25 og enda er jomfru, da kan man heller begynne å vurdere å bli bekymret.
epione Skrevet 8. januar 2011 #8 Skrevet 8. januar 2011 Nei, du er overhodet ikke unormal. Og du er 16 år, du er langt fra å bli "gammeljomfru"!
Gjest BabyBlue Skrevet 8. januar 2011 #9 Skrevet 8. januar 2011 Jeg er selv 17 og jomfru, og blir nesten fornærmet når tenåringer som er yngre enn meg bekymrer seg for å bli "gamle jomfruer" bare fordi de ikke har debutert seksuelt ennå. Jeg kan ikke forstå hvordan man kan stresse med dette når man kun er 16... Har spurt flere guttekompiser hva de mener om det, og de sier at det er helt greit at jenta de blir sammen med er jomfru, at det som oftest er et pluss, faktisk. At hun venter til hun er klar er bare fint i følge de fleste gutter jeg har møtt =)
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2011 #10 Skrevet 8. januar 2011 1. Nei. Gjennomsnittlig debutalder for jenter er 16-17 år, så ingen fare med at du trekker opp snittet riktig ennå. 2. Nei, er heller turn-on. De fleste gutter vil ha ei jente som ikke har ligget rundt, men som heller velger å gi dyden sin til en de er glad i. Ikke bekymre deg, men bruk heller god til på å bestemme hvem som skal bli først ut.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2011 #11 Skrevet 8. januar 2011 1. Nei. Gjennomsnittlig debutalder for jenter er 16-17 år, så ingen fare med at du trekker opp snittet riktig ennå. 2. Nei, er heller turn-on. De fleste gutter vil ha ei jente som ikke har ligget rundt, men som heller velger å gi dyden sin til en de er glad i. Ikke bekymre deg, men bruk heller god til på å bestemme hvem som skal bli først ut.
Djungelvrål Skrevet 8. januar 2011 #12 Skrevet 8. januar 2011 Synes du at du er for gammel til å være jomfru?? hva i huleste har gitt deg den ideen og hvorfor har så mange fjortiser det for seg at de må bli "kvitt den". Hvorfor skal man ligge med en tilfeldig bare fordi alle vennindene har gjort det, klarer dere ikke tenke selv? Var 19 jeg, kunne venta til jeg var mye eldre enn det, ventet til jeg fant en jeg hadde lyst å ligge med.
tåke Skrevet 9. januar 2011 Forfatter #13 Skrevet 9. januar 2011 Jeg er selv 17 og jomfru, og blir nesten fornærmet når tenåringer som er yngre enn meg bekymrer seg for å bli "gamle jomfruer" bare fordi de ikke har debutert seksuelt ennå. Jeg kan ikke forstå hvordan man kan stresse med dette når man kun er 16... absolutt ikke meningen å gjøre deg fornærmet! men føler bare at alle andre på min egen alder har hatt, eller er hundre prosent klare for sex, mens jeg sitter igjen. men beroligende å høre at jeg ikke er spesielt turnoff eller unormal!
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2011 #14 Skrevet 9. januar 2011 "I din alder"...?? Du skal leve til du blir MINST 85 år. Hva ER det som haster?! Hadde jeg hatt en som meg (mamma på 40) som passet på meg. Så hadde jeg spart meg for temmelig mange frosk (!) og vonde opplevelser. Fordi jeg satt som deg, nesten vokstent barn.... og var redd for at alle andre skulle "gå forbi" meg. Særlig på noe så fullstendig vanlig, kjedelig, grisete, pinlig og klamt som sex! Du er det vakreste du har. Spar deg selv til en som forjener deg. Og dropp alle froskene bare fordi "alle andre har".
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2011 #15 Skrevet 9. januar 2011 Jeg synes det er flott! Slå på tråden når du er interessert i å gjøre noe med det da, så skal det nok bli en orden. :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2011 #16 Skrevet 9. januar 2011 20 år og jomfru her! Kunne ikke brydd meg mindre om det. Jeg er kjempestolt over mitt eget mot og min selvrespekt som har hindret meg i å ligge med den første og beste. Nei, jeg har ikke noe utsvevende sexliv å sladre om med venninner, men i det lange løp er ikke det verd noe som helst. Slapp helt av, TS! 1
Gjest Naenia Skrevet 9. januar 2011 #17 Skrevet 9. januar 2011 Bestevenninna mi mistet jomfrudommen i en alder av 21, og fyren hun var sammen med syntes det bare var fint. Heller det enn ei som har ligget rundt Selv var jeg femten og et halvt. Det var aaaalt for tidlig og jeg angrer fortsatt, nesten fem år senere. Ta det med ro! Russepresidenten vår var også jomfru, det var ingen som klandra ham. Han delte forsåvidt ikke ut noen gyldne champagnekorker heller...
Kosemose Skrevet 9. januar 2011 #18 Skrevet 9. januar 2011 jeg er singel, jomfru og ikke veldig løs på tråden. er livredd for å ende opp som gammel jomfru. alle på min egen alder har hatt eller er klar for sex, mens jeg sitter igjen litt nølende. er overhodet ikke klar for sex, liker ikke engang min egen kropp... 1. er jeg unormal? 2. er det turnoff å være jomfru i min alder? Lev i 16 år til. Hvis du fortsatt er jomfru da, da kan du begynne å lure på om du vil ende opp som gammel jomfru, og om du er "unomral". Jeg vil tro det er turnon med folk som venter til de føler seg klar. Ut fra det lille du skriver, høres du moden, fornuftig og klok ut. Fortsett sånn, og la deg ikke presse til noe du ikke ønsker selv! Så håper jeg at du etterhvert klarer å bli venn med kroppen din! 1
QueenPenelope Skrevet 9. januar 2011 #19 Skrevet 9. januar 2011 Lev i 16 år til. Hvis du fortsatt er jomfru da, da kan du begynne å lure på om du vil ende opp som gammel jomfru, og om du er "unomral". Jeg vil tro det er turnon med folk som venter til de føler seg klar. Ut fra det lille du skriver, høres du moden, fornuftig og klok ut. Fortsett sånn, og la deg ikke presse til noe du ikke ønsker selv! Så håper jeg at du etterhvert klarer å bli venn med kroppen din! Jeg kan nesten ikke få sagt hvor enig jeg er TS: Synes du virker som en flott person, jeg. Står respekt av de som venter til de selv er klare, helt uavhengig av hva vennene måtte gjøre. Og den gutten som en dag får bli din første, vil kun ta det som positivt!
Gjest BabyBlue Skrevet 9. januar 2011 #20 Skrevet 9. januar 2011 absolutt ikke meningen å gjøre deg fornærmet! men føler bare at alle andre på min egen alder har hatt, eller er hundre prosent klare for sex, mens jeg sitter igjen. men beroligende å høre at jeg ikke er spesielt turnoff eller unormal! Hihi, kanskje ikke fornærmet, men jeg føler meg litt oppgitt : p Jeg kjenner selv til presset med at man skal ha pupper og mensen til en viss tid, man må ha kysset en gutt før man når den og den alderen, og alt det andre man "må" gjøre for å føle seg "voksen". Tro meg: Det er garantert mange som smører litt tykt på : ) I den alderen er det for mange status å ha hatt sex tidlig, og er sikkert mange som lyger om erfaringen sin. Har selv en venninne som i en periode sa hun hadde hatt sex og var redd for å være "gravid", men når jeg konfroterte henne fordi jeg var bekymret for henne sa hun at det bare var kødd. Du burde ikke tenke på hva alle andre gjør, men fokuser heller på hva du vil og når du føler deg klar for sex =) Jeg henger selv med noen venninner som har hatt sex tidlig, og hver gang bekjente gutter får høre at jeg er 17 tar de det liksom som en selvfølge at jeg er deflorert og klar for å spre beina mine for den første og beste : s Må innrømme at det ikke er særlig hyggelig, så skjønner godt hvordan du føler deg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå