Gjest BabyBlue Skrevet 8. januar 2011 #1 Skrevet 8. januar 2011 Har hatt et stort navlebrokk siden jeg var liten, men har liksom aldri fått gjort noe med det. Føler meg litt lost i denne verdenen av fine innovernavler, og har virkelig lyst å fikse det, uansett hvor stor operasjonen er. Må bare nevne at det ikke gjør vondt i brokket i det hele tatt, men føler et svakt ubehag hvis jeg presser litt hardt på det. Det stikker ikke veldig ut, som andre navlebrokk dere ser når dere googler det osv. Men er det noen komplikasjoner som medfølger å operere det? Er det dyrt, og kan legen nekte meg operasjon? Husker mamma spurte da jeg var liten (10 eller noe), men legen sa nei fordi det ville "ta meg for lang tid å komme meg etter operasjonen og at det ikke var noe vist i." Dust... Noen erfaring med dette? Noen gode råd? =) Og ikke noe "kan du ikke bare akseptere deg selv for den du er" preiket, please...
Gjest Sveinung Skrevet 12. januar 2011 #2 Skrevet 12. januar 2011 Kjære deg som har problemer med navlebrokk. Dersom det går med deg som med meg , ser det ut som om du må få gjort det på en privat klinikk og betale litt for det. Jeg er en som selv har et relativt stort brokk med en veldig synlig kul på navlen. Jeg har søkt det offentlige om operasjon , men fått avslag . De hevder at brokket er harmløst. Og så et lite råd til deg. Det er faktisk gutter som synes at utovernavler er flotte og sexy og setter pris på at jenter også kan vise fram en utstikkende navle. Personlig synes jeg flotte utovernavler på jenter er kjempesexy, brokk eller ikke. Og det er et poeng at brokk i navlen er normalt ikke farlig! Hilsen Sveinung
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå