AnonymBruker Skrevet 8. januar 2011 #1 Skrevet 8. januar 2011 Hva synes du om jenter som bruker det( har kroppen til det)? Jeg gikk til innkjøp av skinn tights og tenker å bruke de til lange tunika og gensere evt skjorter. Samboeren min reagerte med æsj og det er sikkelig horete. Han hater tights generelt, men jeg bruker jo det jeg har lyst til.. Hva mener dere her er skinn tights horete om man bruker riktig klær til? Jeg har ingen planer å bruke den til en kort topp:)
Lunete Skrevet 8. januar 2011 #3 Skrevet 8. januar 2011 Jeg synes det kan være kult om man har en tunika eller lignende over. Kommer jo veldig ann på hva slags type skinn tights det er også selvfølgelig. Men det meste kan funke om man styler det riktig:-)
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2011 #4 Skrevet 8. januar 2011 Jeg synes det kan være kult om man har en tunika eller lignende over. Kommer jo veldig ann på hva slags type skinn tights det er også selvfølgelig. Men det meste kan funke om man styler det riktig:-) Slike fra cubus som er mye streth i .
Gina_ Skrevet 8. januar 2011 #5 Skrevet 8. januar 2011 Jeg kan ikke fordra det, om det er det du spør etter Noen passer det sikkert, men det er noe jeg aldri vil ta på meg selv om jeg har kroppen til det.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2011 #6 Skrevet 8. januar 2011 Bare kom med deres meninger. Jeg ts synes det er stilig om man har en lang genser som dekker rumpa.
Gjest Borghild Skrevet 8. januar 2011 #7 Skrevet 8. januar 2011 Enig med samboeren din. Syns det er skikkelig horete.
Gjest hogwash Skrevet 8. januar 2011 #8 Skrevet 8. januar 2011 Horete synes jeg er litt å ta i, men er svært sjelden jeg synes det ser bra ut
Gjest Bond Skrevet 8. januar 2011 #9 Skrevet 8. januar 2011 Kan nok fungere som sceneantrekk, men i virkeligheten? Næææ. Liker ikke.
noblesse Skrevet 8. januar 2011 #10 Skrevet 8. januar 2011 Jeg synes det kan være kult, men da bør tightsen være av såpass kvalitet at den ikke blir stygg av og brukes og gå med. Kanskje dumt forklart, men jeg hadde noen "skinn-tights" fra Gina Tricot eller H&M eller noe, og de ble fort stygge av å bli brukt, rett og slett. Ser de som har brukt en del flere hundrelapper på tightsene slipper dette problemet, og med riktig styling da kan det se skikkelig heit ut! 1
FantasDick Skrevet 9. januar 2011 #11 Skrevet 9. januar 2011 Jeg synes det er kult, men krever rett kombinering.. Miks av materialer! F.eks til en grovstrikket, litt oversized genser. Og rumpa må dekkes! 2
Gjest Adera Skrevet 9. januar 2011 #12 Skrevet 9. januar 2011 Kult/tøft/fint i de fleste tilfeller der man har ein litt lang topp, tunika, genser, kjole eller lignende på. Helst slik at rumpa dekkes litt og man ikkje risikerer å se "cameltoe" på framsida
heartache Skrevet 9. januar 2011 #13 Skrevet 9. januar 2011 jeg synes det er utrolig heit og sexy. men jeg er litt sånn skinn og latex freak da ^^, har faktisk ikke skinn tights selv! men skal kjøpe meg det
Egads_Memethon Skrevet 9. januar 2011 #14 Skrevet 9. januar 2011 Hadde ikke turt å gå i det selv,men syns det ser kult ut på noen
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2011 #15 Skrevet 9. januar 2011 Bra det kom svar fra begge sider hehehe:) Jeg har ingen planer om å gå med rumpa bar.
gohege Skrevet 10. januar 2011 #16 Skrevet 10. januar 2011 Jeg synes det er veldig kult, men ikke på en hverdag. Og det kommer an på hvordan den styles
One Skrevet 10. januar 2011 #17 Skrevet 10. januar 2011 Jeg synes det er fint når det kombineres rett med andre klær
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2011 #18 Skrevet 11. januar 2011 Det må kombineres riktig, men viktigst av alt; bena må være rett til det. Jeg har for eksempel alt for tykke ben, så jeg kunne ikke "pulled it off", men jeg har sett noen få som kler det.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2011 #19 Skrevet 11. januar 2011 Jeg har 2 stk selv. En som er helt skinn/lakk (typen ble svært fascinert av denne, haha!) og en som er mer bomull bak og skinn foran (litt lettere å bevege seg i på jobben som bartender). Den som er helt skinn kan jeg gå med rumpa bar (ikke kort topp til, men en som går rett over rumpa). Har rimelig lange og slanke bein, men har litt hofter og rumpe da. Litt vanskelig å kombinere topper til. Går mye med kjoler, men det blir for søtt til. Pleier mest å bruke en svart og grå løs t-skjorte-aktig topp til. Singleter funker også til, gjerne litt løse.
Yme Skrevet 11. januar 2011 #20 Skrevet 11. januar 2011 Jeg syns det er sexy. Klær som er lagd av blanke materialer, fremhever formene, så en jente som har fine former ser veldig bra ut i sånne typer klær... Syns jeg 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå